Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli do obiektów „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli do obiektów „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do siedziby Zamawiającego z podziałem na następujące zadania, tj.: 1. Zadanie nr 1 - „Zakup i dostawa mebli do obiektów „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. – meble na zamówienie/na wymiar” Wykonawca dostarczy w uzgodnieniu z do obiektu Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc w Rościszowie z siedzibą Rościszów 11, 58-240 Pieszyce, meble zgodnie załącznikiem nr 6, posiadające minimalne wymagania jakie powinny być spełnione przez Wykonawcę, tj.: 1.1 Zamawiający wymaga montażu mebli (jeśli nie są złożone) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz z ustawieniem, wypoziomowaniem, zawieszeniem itp. - montaż wliczony w cenę oferty. 1.2 Podane wymiary są wymiarami orientacyjnymi, wszystkie meble na wymiar powinny być zrobione po uprzednim dokonaniu pomiarów w pomieszczeniach, gdzie mają być one zamontowane. Podane przez Zamawiającego wymiary mogą się więc różnić nieco od tych stwierdzonych przez Wykonawcę. 1.3 1.4 Dla realizacji asortymentu wskazanego w Zadaniu nr 1 i Zadaniu nr 2, Zamawiający wymaga: a) Montażu mebli (jeśli nie są złożone) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz z ustawieniem, wypoziomowaniem, zawieszeniem itp. - montaż wliczony w cenę oferty. b) Podane wymiary są wymiarami orientacyjnymi, wszystkie meble na wymiar powinny być zrobione po uprzednim dokonaniu pomiarów w pomieszczeniach, gdzie mają być one zamontowane. Podane przez Zamawiającego wymiary mogą się więc różnić nieco od tych stwierdzonych przez Wykonawcę. c) Podane w wymiary są wymiarami przybliżonymi. Konstrukcja mebli powinna umożliwiać wykonanie zabudowy na „miarę” z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przed wykonaniem zabudowy meblowej zobowiązany jest do pobrania wymiarów z natury. d) Kolory mebli i model uchwytów do uzgodnienia z użytkownikiem. e) W cenę materiałów należy wkalkulować wykonanie i montaż mebli a także wszystkie materiały pomocnicze potrzebne do ich wykonania. f) Przed wykonaniem zabudowy należy uwzględnić wszystkie rury oraz instalacje istniejące w pomieszczeniach. g) Wszystkie szuflady z samohamującym dociągiem, prowadnice szuflad rolkowe zapobiegające blokowaniu się szuflady i z zabezpieczeniem przed całkowitym wysunięciem. h) Szafki stojące na nóżkach chrom połysk wysokość ok. 100-150 mm z możliwością regulacji. i) Fronty szafek wykonane z płyty wiórowej: gr. 18 mm pokrytej laminatem odpornym na zarysowania, wysoką temperaturę, środki chemiczne oraz promienie UV. j) Blat wykonany z płyty o grubości min. 38 mm pokrytej laminatem HPL z zabezpieczeniem p/wilgociowym. k) Półki z płyty dwustronnie laminowanej o gr. 18 mm. l) Krawędzie i elementy konstrukcyjne nie osłonięte, muszą być zabezpieczone minimum przez okleinowanie obrzeżem ABS o gr. 2,0 mm. m) Drzwi szafek wyposażone w zawiasy puszkowe, samo-domykające się, Zawiasy o kacie otwarcia ok. 110 – 120, cichy domyk. n) Półki mocowane za pomocą złączy zabezpieczających przed ich wysunięciem i wypadnięciem. o) Uchwyty meblowe chrom. p) Zamki patentowe meblowe. q) Połączenia śrubowo-kołkowe maszynowe. r) Płyta: klasyfikacja ogniowa klasa min. D-s2, d0 atest higieniczny - Klasa higieniczności E-1. 2. Zadanie nr 2 - „Zakup i dostawa mebli do obiektów „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. – meble ogólnodostępne” Wykonawca dostarczy w uzgodnieniu z do obiektu Dolnośląski Ośrodek Opieki Międzypokoleniowej „Biały Orzeł” – ul. Parkowa 5 58-351 Sokołowsko meble zgodnie załącznikiem nr 7 posiadające minimalne wymagania jakie powinny być spełnione przez Wykonawcę. 2.1 Zamawiający wymaga montażu mebli (jeśli nie są złożone) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz z ustawieniem, wypoziomowaniem, zawieszeniem itp. - montaż wliczony w cenę oferty. 2.2 Podane wymiary są wymiarami orientacyjnymi, wszystkie meble na wymiar powinny być zrobione po uprzednim dokonaniu pomiarów w pomieszczeniach, gdzie mają być one zamontowane. Podane przez Zamawiającego wymiary mogą się więc różnić nieco od tych stwierdzonych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 uPzp., na wezwanie Zamawiającego, składa w terminie 5 dni następujące dokumenty: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 uPzp.; 3.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ). 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia wg wzorów – załączniki nr 2 oraz nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. Dokumenty złożone w trybie opisanym w pkt 2 - 4 muszą być aktualne na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 uPzp. 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. A w przypadku przynależności do grupy kapitałowej, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach