Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Powstanców Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 54-101 Wrocław, ul. Maślicka 37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3541582 , fax. 071 3540981
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Powstanców Śląskich
ul. Maślicka 37 37
54-101 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3541582, fax. 071 3540981
REGON: 00069337400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp26.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 12 we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5 celem jego wyposażenia. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje zakup i dosta - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art. 22 pzp): 1.1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi wykazać realizację w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli działalność jest krótsza w tym okresie, co najmniej jednego zadania związanego z przedmiotem zamówienia o wartości minimum ceny oferowanej brutto, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zamówienie to było wykonane z należytą starannością. 1.2 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ. ponadto: 1.5 udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od daty odbioru końcowego. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. (art.82 uts. 1 Pzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszej SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp26.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli ze stali nierdzewnej do obiektu Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-71/WZŻ/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli ze stali nierdzewnej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-64/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-22 - Wyposażenie Publicznego Przedszkola w Pisarzowicach przy ulicy Wrocławskiej 22/2 - część I
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - z podziałem na 4 części (Sprawa R0AP0000.272.17.2016).
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.13.2016)
Dodano: 2016-04-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wg bieżących potrzeb Zamawiającego środków higienicznych i czystościowych z listy pakietów, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.8.2016).
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.4.2016)
Dodano: 2016-02-19