Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5

Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Powstanców Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 54-101 Wrocław, ul. Maślicka 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3541582 , fax. 071 3540981
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Powstanców Śląskich
    ul. Maślicka 37 37
    54-101 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3541582, fax. 071 3540981
    REGON: 00069337400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp26.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli do nowego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 12 we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5 celem jego wyposażenia. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje zakup i dosta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art. 22 pzp): 1.1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi wykazać realizację w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli działalność jest krótsza w tym okresie, co najmniej jednego zadania związanego z przedmiotem zamówienia o wartości minimum ceny oferowanej brutto, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zamówienie to było wykonane z należytą starannością. 1.2 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ. ponadto: 1.5 udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od daty odbioru końcowego. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. (art.82 uts. 1 Pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszej SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp26.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach