Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8258221 , fax. 022 6874170
- Data zamieszczenia: 2012-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 31 31
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8258221, fax. 022 6874170
REGON: 01328082500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli biurowych znak sprawy SPL/18/PN/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli medycznych dla Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w nowo otwieranej filii Przychodni przy ul. Nowowiejskiej 5 oraz przy ul. Nowowiejskiej 31 i ul. Gen. Andersa 14 w Warszawie, zwanej dalej Zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-26 - zakup oraz dostawa mebli biurowych, siedzisk oraz mebli kuchennych wraz z montażem i rozmieszczeniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-22 - Zakup oraz dostawa mebli biurowych, siedzisk oraz mebli kuchennych wraz z montażem i rozmieszczeniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa mebli warsztatowych w podziale na III zadania
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli warsztatowych
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa mebli biurowych i mebli medycznych
Dodano: 2015-06-25