Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
ul. Grenadierów
04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
REGON: 21539890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochoeski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do Pracowni Hemodynamiki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów zużywalnych do Pracowni Hemodynamik - Cewnik diagnostyczny do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej kompatybilny z urządzeniem Core Integrated do monitorowania FFR- spełniający parametry opisane w załączniku 2a. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) oraz w załączniku nr 2a do SIWZ – parametry wymagane dla materiałów zużywalnych. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać asortymentowi wymaganemu przez Zamawiającego i określonemu w formularzu asortymentowo-cenowym oraz w formularzu parametrów wymaganych dla materiałów zużywalnych. 4. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym nieużywanym kompletnym zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 6. Asortyment dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego – ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. 7. Przez dostawę asortymentu należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego (Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.) wraz z wniesieniem asortymentu do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (parter oraz poziom „–1” – piwnica). 8. Dostawa zrealizowana musi być w ciągu 4. dni roboczych. 9. Ilość asortymentu wskazana w załączniku nr 2 do SIWZ służą określeniu wartości ofert i ich porównaniu. Ilość asortymentu została ustalona z należytą starannością i uwzględniają najprawdopodobniejsze potrzeby Zamawiającego, ale ilości te nie są wiążące dla Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111730-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wypełniony formularz parametrów wymaganych dla materiałów zużywalnych – Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki (ZP-50/2023)
Dodano: 2023-05-25 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego do stentowania tętnic szyjnych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie
Dodano: 2020-08-11 - OZP/09/2020
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa zestawów do zamykania przecieków wewnatrzsercowych - 2 pakiety
Dodano: 2020-05-07 - zakup i sukcesywna dostawa systemu wsparcia lewej komory podczas zabiegów angioplastyki wysokiego ryzyka wraz z dzierżawą
Dodano: 2020-03-26 - Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa zestawów do zamykania przecieków wewnątrz sercowych i dużych przecieków poza sercowych
Dodano: 2019-10-18 - zakup i sukcesywna dostawa sprzętu do zabiegów radiologicznych
Dodano: 2019-08-26 - zakup i sukcesywna dostawa koszulek naczyniowych, cewników balonowych, stentów aortalnych, stentgraftów aortalnych i obwodowych.
Dodano: 2019-07-24