Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 5058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ w Hajnówce
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów zużywalnych dla Centralnej Sterylizacji w SP ZOZ w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów zużywalnych typu: testów, krążków, filtrów, rękawów papierowo – foliowych płaskich i z zakładkami, włókniny syntetycznej, szczotek oraz testów biologicznych i chemicznych dla Centralnej Sterylizacji SP ZOZ w Hajnówce, wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1- Formularz ofertowy Załącznik nr 2- Formularz asortymentowo cenowy Załącznik nr 6- Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2024-04-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Anestezjologii
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka.
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa implantów kręgosłupowych
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-06-07 - „Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych - uzupełnienie”
Dodano: 2023-04-19 - Dzierżawa 12 aparatów do hemodializy wraz z asortymentem jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ SP ZOZ w Łapach.
Dodano: 2023-03-28