Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2020/2021

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2020/2021 w podziale na 11 zadań: 1.1. - Folie daktyloskopijne; 1.2. - Cyjanostik; 1.3. - Wymazówka biologiczna; 1.4. - Zestaw do pobierania materiału genetycznego DNA – pakiet kryminalistyczny GA01; 1.5. - Pochłaniacze zapachów; 1.6. - Słoje + wieczka, folia aluminiowa; 1.7. - Utrwalacze; 1.8. - Poduszki i wałki daktyloskopijne; 1.9. - Linijka traseologiczna; 1.10. - Pęsety; 1.11. - Pojemniki PCV. 2. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentach: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy; c) Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy dot. wykluczenia i spełnienia warunków; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Dane kontaktowe (lokalizacje); f) Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz ilości asortymentu; g) Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej; 3. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym. 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego zarówno nazwę handlową jak i numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany materiał jednoznacznie zidentyfikować. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 6. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca. 5.1. W przypadku zadania nr 6 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ dla pozycji nr 2. 5.2. UWAGA!!!!! Gwarancja, termin przydatności, data ważności stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-5 i 7-11. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 6. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej takim samym zakresie użytkowania. 7. Wspólny słownik zamówień (CPV): 44174000-0 – folia, 249100000-6 – kleje, 33140000-3 – wyroby medyczne, 33190000-8 – urządzenia i produkty medyczne, 39225720-8 – słoiki, 44921100-3 – gips, 24000000-4 – produkty chemiczne, 30192111-2 – poduszki z tuszem, 38330000-7 – ręczne przyrządy do mierzenia długości, 33131170-9 – pęsety, 19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych. 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców jeśli są znane oraz dane kontaktowe jeśli są znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Cena oferty brutto obliczona wg Rozdz. X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44174000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku nie podania okresu gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności w formularzu cenowym na zaoferowany dla danego zadania asortyment, udzieli gwarancji minimalnej i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności wymaganej przez Zamawiającego wskazanej w formularzu cenowym, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku nie podania grubości folii w zadaniu 6 pozycja 2, Wykonawca zaoferuje folię o grubości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego wskazanej w formularzu cenowym, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ oraz oświadczam, że przyjmuję warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „ Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 17. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 18. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach