Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych tzw. gadżetów oraz kalendarzy na rok 2011 na potrzeby Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów promocyjnych tzw. gadżetów oraz kalendarzy na rok 2011 na potrzeby Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi następujący asortyment: A: 1. Kalendarz książkowy - 200 egzemplarzy 2. Kalendarz kieszonkowy - 300 egzemplarzy 3. Kalendarz albumowy (12 stron + okładka) - 300 egzemplarzy 4. Kalendarzyki listkowe - 2 000 egzemplarzy 5. Kalendarz A5 dzienny - 100 egzemplarzy B: 6. Pamięć USB 4GB - 100 sztuk 7. Długopisy - 1000 sztuk 8. Notes z karteczkami samoprzylepnymi - 300 sztuk 9. Torby papierowe - 500 sztuk 10. Lampka USB - 50 sztuk 11. Kurtka przeciwdeszczowa - 650 sztuk 12. Teczka papierowa A4 - 2000 sztuk 13. Parasole - 100 sztuk 14. Smycz żakardowa - 1000 sztuk 15. Szklanka Frost (300 ml) - 200 sztuk 16. Etui na telefon komórkowy - 500 sztuk 17. Podkładka A4 z klipsem - 50 sztuk 18. Krówka reklamowa - 100 kg 19. Latarka brelok do kluczy z białą diodą LED - 200 sztuk 20. Kijki nordic walking - 30 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 (kalendarze) i nr 1a (gadżety) do SIWZ stanowiący integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach