Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów papierniczych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Oddziału Zabezpieczenia Dowództwa Garnizonu w Warszawie

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów papierniczych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Oddziału Zabezpieczenia Dowództwa Garnizonu w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów papierniczych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063. 2. Przedmiot zamówienia określony jest kodem CPV: - 30 19 76 30 - 1 papier do drukowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. nr 2 do SIWZ, stanowi formularz cenowy oferta wykonawcy, w którym przedmiot zamówienia został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia w składanej ofercie. 4. Wyroby papiernicze, muszą być dostarczone z uwzględnieniem aktualnych technologii, kategorii, roku produkcji zgodnym z rokiem realizacji dostawy, muszą spełniać wymagania jakościowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapotrzebowaniem ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Do każdej dostawy materiałów papierniczych WYKONAWCA zobowiązany jest dołączyć gwarancję producenta na okres 12 miesięcy od daty dostawy. Każda partia papieru winna być dostarczona do ZAMAWIAJĄCEGO na paletach w typowych opakowaniach producenta z następującym opisem: nazwa artykułu, ilość arkuszy, ilość kg w danym opakowaniu oraz ciężar opakowania. 6. Odbioru jakościowo-ilościowego zamówionego papieru dokona przedstawiciel Drukarnia Wydawnictw Specjalnych Sztabu Generalnego WP, poprzez potwierdzenie tego odbioru na protokóle zdawczo-odbiorczym stanowiącym załącznik do faktury. 7. Do każdego oferowanego przez WYKONAWCĘ rodzaju papieru załączone powinny być dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w opisie przedmiotu. 10. Wykonawca, na swój koszt, dostarczy i wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych mieszczących się przy ul. Radiowej 49 w Warszawie. 11. Płatność za dostawę zrealizowana zostanie w terminie wskazanym w umowie. 12. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez przedstawiciela Zamawiającego wad fizycznych w dostarczonym asortymencie, które zmniejszają jego wartość bądź użyteczność lub wad prawnych, Wykonawca zobowiązuje się, najdalej w ciągu 7 dni od ich ujawnienia do ich usunięcia, poprzez wymianę wadliwego towaru - tak by był on zgodny z zawartą umową. W przypadku odmowy usunięcia wad w powyższym terminie, Zamawiający odmówi zapłaty w części dotyczącej wadliwego towaru naliczając kary umowne za nie wywiązanie się z realizacji zawartej umowy. W przypadku stwierdzonych wad przedmiotu umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania realizacji płatności faktury, w części wadliwej do czasu dostarczenia przez Wykonawcę pełnowartościowego towaru. W tym przypadku przysługiwać będzie rozliczenie za dostarczony przedmiot umowy wolny od wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach