Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów papierniczych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063.

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów papierniczych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów papierniczych oraz sprzętu mechanizacji prac biurowych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063. 2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 30 19 76 30 - 1 papier do drukowania, 30 19 76 44 - 2 papier do kserowania. 3. Zamówienie podzielone jest na cztery części: Część I - zakup i dostawa papieru kserograficznego i do druku cyfrowego, Część II - zakup i dostawa papieru do plotera wielkoformatowego Arizona 250 GT Część III- zakup i dostawa papieru offsetowego kolorowego Część IV- zakup i dostawa papieru offsetowego satynowego 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), stanowi formularz oferta wykonawcy opracowany dla poszczególnych części zamówienia w którym przedmiot zamówienia został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia w składanej ofercie. 5. Materiały papiernicze, stanowiące przedmiot zamówienia w części I,II,III,IV zamówienia muszą być wyprodukowane w danym roku dostawy, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta. 6. Wszystkie części przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymagania przedstawione w zał. nr 2 do SIWZ. Uwaga: w proponowanym papierze (część od I do IV) muszą być spełnione główne wartości podane w tabeli, podane odchyłki wynikają jedynie z metody badania i przedstawionych PN. Nie mogą być one brane pod uwagę przy proponowanym papierze poprzez odjęcie ich od wartości głównych (np. w części I zamówienia dla poz. 6 - papier o białości 1602 nie spełnia warunków SIWZ, natomiast 1614 będzie spełniał te warunki SIWZ). 7. Papier wymieniony w części I powinien: - być przeznaczony do wszelkich typów urządzeń biurowych (drukarek atramentowych, laserowych oraz ksero) oraz do urządzeń cyfrowych produkcyjnych - być bezchlorowy, bezpyłowy; - być zapakowany w ryzach i opakowaniach producenta, stosownych do danego papieru, - do każdego oferowanego przez WYKONAWCĘ rodzaju papieru załączone powinny być dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w opisie przedmiotu. 7. Wykonawca, na swój koszt, dostarczy i wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia: do maksymalnie dwóch miejsc położonych na terenie Warszawy - dla I części zamówienia, w więcej niż dwóch dostawach na adres: Drukarnia Wydawnictw Specjalnych SG WP ul. Radiowa 49 w Warszawie - dla II,III,IV części zamówienia. 9. Płatność za dostawę zrealizowana zostanie w terminie wskazanym w umowie. 10. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez przedstawiciela Zamawiającego wad fizycznych w dostarczonym asortymencie, które zmniejszają jego wartość bądź użyteczność lub wad prawnych, Wykonawca zobowiązuje się, najdalej w ciągu 7 dni od ich ujawnienia do ich usunięcia, poprzez wymianę wadliwego towaru - tak by był on zgodny z zawartą umową. W przypadku odmowy usunięcia wad w powyższym terminie, Zamawiający odmówi zapłaty w części dotyczącej wadliwego towaru naliczając kary umowne za nie wywiązanie się z realizacji zawartej umowy. 11. W przypadku stwierdzonych wad przedmiotu umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania realizacji płatności faktury, w części wadliwej do czasu dostarczenia przez Wykonawcę pełnowartościowego towaru. W tym przypadku przysługiwać będzie rozliczenie za dostarczony przedmiot umowy wolny od wad. 12. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz dostarczona zostanie wszystkim uczestnikom postępowania, którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach