Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
- Data zamieszczenia: 2016-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5 3, 5
01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ubezpieczenia społeczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej w Centrali ZUS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji wszystkich obiektów obsługiwanych przez Centralę ZUS - wymienionych szczegółowo w Załączniku nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2018 roku z zastrzeżeniem postanowień § 10 ust. 5 Wzoru umowy. 3) Umowa może ulec wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wyczerpania środków, o których mowa w § 4 ust. 1 Wzoru umowy. 4) Dostawa materiałów i urządzeń branży elektrycznych odbywać się będzie sukcesywnie do magazynu Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5. 5) Wykonawca ma obowiązek wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia, zgodnie z zamówioną liczbą i rodzajem w terminie do 6 dni roboczych, od daty złożenia pisemnego zamówienia. Zgodnie z zapisami rozdziału VI SIWZ termin dostawy będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawcy będą deklarowali w ofercie (Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, Część III pkt 3) termin dostawy, ale nie dłuższy niż termin wskazany powyżej. 7) Za datę każdej z dostaw przyjmuje się dzień podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru ilościowego (stanowiącego Załącznik nr 3) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 8) Zamawiający wskazuje, iż wartości liczbowe wskazane w Załączniku nr 1 do Wzoru umowy, stanowią maksymalne ilości zamawianych przez Zamawiającego poszczególnych materiałów i urządzeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może dokonać w ramach wynagrodzenia całkowitego brutto umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Wzoru umowy przesunięć ilościowych w wymienionych asortymentach, jednak nie więcej niż do 10 % liczby określonej dla poszczególnych materiałów i urządzeń. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.200,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy dwieście)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZSZERZENIE FUNKCJONALNOŚCI STANOWISK POMIAROWYCH DLA BADAŃ DEFLEKTORA
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa kabli elektroenergetycznych, głowic kablowych oraz osłon otaczających kable w ramach wyposażenia w nowe elementy infrastruktury zasilającej stanowiska badawcze.
Dodano: 2015-11-18 - ROZSZERZENIE FUNKCJONALNOŚCI STANOWISK POMIAROWYCH DLA BADAŃ DEFLEKTORA
Dodano: 2015-10-23 - REFERENCYJNY UKŁAD DO TESTOWANIA ŹRÓDEŁ SZEROKOPASMOWYCH
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa części zamiennych do śmigłowców Policji-nr sprawy 188/Cut/15/MG
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa części zamiennych do śmigłowców Bell-206, Bell-412 i Mi-8T-nr sprawy 54/Cut/15/TG
Dodano: 2015-04-30 - dostawa materiałów elektrycznych i elektronicznych w podziale na IV zadania
Dodano: 2014-10-29 - Wykonanie i dostawa systemu wygrzewania struktury akceleracyjnego akceleratora wysokospecjalistycznego
Dodano: 2013-11-15 - Wykonanie i dostawa systemu wygrzewania struktury akceleracyjnego akceleratora wysokospecjalistycznego
Dodano: 2013-11-06 - DOSTAWA ZESTAWÓW LABORATORYJNYCH WIELOMODUŁOWYCH
Dodano: 2013-08-16