Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków przeciwkrwotocznych, środków dezynfekcyjnych oraz leków.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 50582500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków przeciwkrwotocznych, środków dezynfekcyjnych oraz leków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków przeciwkrwotocznych, środków dezynfekcyjnych oraz leków (27 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: 33141110-4 opatrunki 33621200-1 środki przeciwkrwotoczne 33600000-6 produkty farmaceutyczne 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33693000-4 pozostałe produkty terapeutyczne 2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2019r. poz. 662), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie-jeżeli dotyczy. 4. Zamawiający, w sytuacji gdy w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy) wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub jego pochodzenie czy też źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt/wyrób dostarczany na rynku przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu „równoważnego” w rozumieniu art. 29 ust. 3 uPzp pod warunkiem jednak, że zaoferowany jako „równoważny” produkt / wyrób medyczny będzie: - nie gorszej jakości, posiadający tę samą funkcjonalność, wielkość, skład oraz pozostałe parametry określone w formularzu asortymentowo-cenowym lub w przypadku produktu leczniczego – synonimem produktu, który ma taką samą nazwę chemiczną międzynarodową i dawkę / rozmiar oraz postać zgodną z SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca będzie chciał skorzystać z przysługującego mu uprawnienia o którym jest mowa w pkt. 4, to winien wyraźnie wskazać w treści swojej oferty przetargowej nazwę handlową oraz kod EAN oferowanego produktu/wyrobu „równoważnego”. 6.1. Zamawiający w celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym oraz kryterium oceny ofert – „wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący zał. nr 2 do SIWZ, b) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, stanowiący załącznik nr 3 SIWZ, d) Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, według wzoru stanowiącego , stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, e) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 6.2. W celu potwierdzenia że oferowane produkty/wyroby stanowiące rzeczony przedmiot zamówienia spełniają wymagania treści SIWZ, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty wymienione w rozdziale II pk 1 lit. b SIWZ. 7. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: (w trybie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 uPzp w związku z art. 24aa uPzp): - karty danych technicznych pozostałych oferowanych produktów (jeżeli dotyczy) -w celu weryfikacji zgodności oferty z wymogami SIWZ, Zamawiający może żądać próbek materiałów opatrunkowych, preparatów dezynfekcyjnych oraz protokołów badań potwierdzających skuteczność działań zgodnych z wymaganiami SIWZ. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna nastąpić na koszt i ryzyko Wykonawcy. Planowany termin realizacji zamówienia: - od 01.01.2020r. do 31.12.2021r.-dotyczy pakietów: 1-23 i 27. - od daty podpisania umowy do 29.02.2020 r.- dotyczy pakietu: 24 - od daty podpisania umowy do 31.07.2020 r.- dotyczy pakietów: 25 i 26. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia w ciągu: a) dotyczy pakietów: 1-24 i 27: -3 dni roboczych od złożenia danego zamówienia cząstkowego- loco obiekty Zamawiającego (Magazyn Apteki Szpitalnej), w godzinach przyjęć towaru w Aptece (8.00-13.00). Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia „NA CITO” w ciągu maksymalnie 48 (włącznie) godzin. W przypadku dostaw „NA CITO” realizacja zamówienia w dniu wolnym od pracy lub w sobotę oraz po godzinach pracy Apteki, nastąpi na wskazany w zamówieniu Oddział. b) dotyczy pakietów: 25 i 26: -2 dni roboczych od złożenia danego zamówienia cząstkowego- loco obiekty Zamawiającego (Magazyn Apteki Szpitalnej), w godzinach przyjęć towaru w Aptece (8.00-13.00). Jeżeli dostawa wypada w dniu ustawowo wolnym od pracy lub w sobotę, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia „NA CITO” w ciągu maksymalnie 24 (włącznie) godzin. W przypadku dostaw „NA CITO” realizacja zamówienia w dniu wolnym od pracy lub w sobotę oraz po godzinach pracy Apteki, nastąpi na wskazany w zamówieniu Oddział.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia tego warunku Zamawiający wymagać będzie przedłożenia mu (w trybie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 uPzp) następujących dokumentów: koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15) w przypadku składania oferty na dostawę produktów leczniczych- jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 88 ust. 5 pkt 5a ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2019.499 t.j. z dnia 2019.03.15) SP ZOZ zakupi produkty lecznicze i wyroby medyczne, w stosunku do których wydano decyzję o objęciu refundacją, wyłącznie od podmiotów posiadających zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz ich wydawanie zgodnie z art. 96.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach