Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów
    04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
    REGON: 21539890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznikach nr 2.1 oraz 2.12 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznikach nr 2.1 oraz 2.12 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 6. Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie do siedziby Zamawiającego – ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Apteka i/lub magazyn Apteki). 7. Przez dostawę asortymentu należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego (Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.) wraz z wniesieniem asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 8. Ilości asortymentu wskazane w załącznikach nr 2.1 oraz 2.12 do SIWZ służą określeniu wartości ofert i ich porównaniu. Ilości asortymentu zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają najprawdopodobniejsze potrzeby Zamawiającego, ale ilości te nie są wiążące dla Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 9. Minimalny termin ważności dostarczanego asortymentu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 10. Termin płatności wynosił będzie 60 dni licząc od daty dostawy prawidłowo wystawionej faktury z zastrzeżeniem, iż faktura nie może być dostarczona do Zamawiającego przed odbiorem asortymentu, którego dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2.1 – 2.12 do SIWZ (w zakresie części na które Wykonawca składa ofertę); 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o odwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawców muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach