Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT Malbork

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    17 Marca 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT Malbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych tj. płyn do dezynfekcji rąk – 5l płyn do dezynfekcji rąk -1 l płyn do dezynfekcji powierzchni – 5l maseczka ochronna kat. 2 maseczka ochronna wielorazowa bawełniana maseczka ochronna jednorazowa (półmaska) gogle/okulary ochronne przyłbica ochronna fartuch barierowy fartuch ochronny jednorazowy kombinezon ochronny osłony na buty rękawice ochronne jednorazowe rękawice ochronne jednorazowe z przedłużonym rękawem szybki test na COVID-19 czepki na głowę Szczegółowy asortyment oraz jego ilości zostały określone w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych w każdej z części zamówienia. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego zgodnie z formularzem ofertowym. Ilości wskazane jako zamówienie realizowane w ramach prawa opcji są ilościami maksymalnymi, Zamawiający zastrzega sobie, że może nie wykorzystać wszystkich ilości w ramach prawa opcji czyli skorzystać z opcji na przykład tylko w części. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. Termin wykonania prawa opcji nie może być dłuższy niż jak termin wskazany przez wykonawcę do realizacji zamówienia podstawowego. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia: 1) Formularz ofertowy, 2) Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach