Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
- Data zamieszczenia: 2012-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego Nr Sprawy 87/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego. Miejsce dostaw KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 oraz do 28 jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz SPPP w Płocku, CBŚ KGP w Płocku, CBŚ KGP w Ostrołęce- zgodnie z załącznikiem nr 7- do siwz - Wykaz jednostek Częstotliwość dostaw Dostawy częściowe w zależności od zapotrzebowania zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia żądanej ilości asortymentu w ciągu 10 dni od daty otrzymania pisemnego zapotrzebowania. Dostawy towaru następować będą transportem własnym wykonawcy na jego koszt ( wraz z rozładunkiem ). Pozostałe warunki dostaw zawarte są w załączniku nr 5 - do siwz - wzorze umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy wskazane są nazwy własne zamawianych produktów, Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do siwz. W przypadku oferowania produktu równoważnego należy w miejscu wykropkowanym (załącznik nr 6 do siwz) wpisać nazwę oferowanego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23