Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Wiosny Ludów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 854 068 , fax. 612 852 319
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o.
ul. Wiosny Ludów 3
63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612 854 068, fax. 612 852 319
REGON: 63096575800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa materiałów instalacyjnych do realizacji zadań z zakresu rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska, prowadzonych przez LIDERA USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH Sp. z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów instalacyjnych do realizacji zadań z zakresu rozbudowy kolektorów sanitarnych i deszczowych z odbudową ulic w aglomeracji Środa Wielkopolska, prowadzonych przez LIDERA USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH Sp. z o.o. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 44111000-1 Dodatkowe kody CPV: 44163112-8 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów budowlanych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, a) dostawę pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na terenie budowy (teren Gminy Środa Wielkopolska ). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wszystkich materiałów budowlanych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji. 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) określone zostały w załączniku nr 4.1 do SIWZ, ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4.2 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
Dodano: 2024-06-12 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elementów małej architektury oraz roślin do nasadzeń dla zadania pn. „Rewitalizacja rynku w Miłosławiu z rozbudową infrastruktury rekreacyjnej”
Dodano: 2024-06-03 - materiały budowlane elektryczne
Dodano: 2021-10-29 - zamówienia na materiały budowlane
Dodano: 2021-02-23 - zamówienie na materiały budowlane
Dodano: 2021-02-18 - Zakup i dostawa materiałów drogowych dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2021-02-04 - zakup materiałów budowlanych : - 3 sztuki krawężników 100cm x 20cm, - 12 sztuk płyt chodnikowych 50cm x 50cm, - 10 sztuk płyt chodnikowych 35cm x 35cm.
Dodano: 2021-01-08 - "Zakup i dostawa materiałów drogowych dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej”
Dodano: 2020-12-22 - ,,Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu”
Dodano: 2020-10-30 - Zakup i dostawa płyt drogowych do budowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
Dodano: 2020-06-24