Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 70012800000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek podległych WWK OHP. Zamówienie jest podzielone na trzy części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych (7) finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych dla SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-15