Przetargi.pl
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery, grzałki utrwalające) do sprzętu biurowego i informatycznegoe

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery, grzałki utrwalające) do sprzętu biurowego i informatycznegoe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego wymienionych w Załączniku Nr 4 do siwz . 2. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty: - pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji, - bez jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt pochodzący od innych producentów niż wykazane w umowie, - nieregenerowane, nie mogą być ponownie napełniane lub w inny sposób odnawiane - pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, - zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty. - oznaczenia asortymentu muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany w umowie i umieszczony na opakowaniach. - szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach wyjętych z opakowania, - gwarantując jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia. 3. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów, spełniające minimalne parametry określone w formularzu kalkulacji cenowej oraz poniższe wymagania: 4. Materiały te muszą być: - kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w których będą wykorzystywane, - posiadające co najmniej takie same lub wyższe parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały zalecane przez producentów urządzeń drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw), - zapewniające prawidłowy wydruk dokumentu po zamontowaniu do skonfigurowanego urządzenia, bez zabrudzeń papieru. 5. Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych, które zagwarantują nie gorsze normy, parametry i standardy jakościowe oraz funkcjonalne. 6. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełnią wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez złożenie oświadczenia zamieszczonego pod formularzem kalkulacji cenowej (załącznik nr 5 do siwz) oraz na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikat jakości), że wydajność oferowanych tonerów i tuszy mierzona była w warunkach określonych przez normy ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 19798. 7. Dostawy materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zamówienia wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub mailem, środkiem transportu i na koszt Wykonawcy, w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 8. Dostarczane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne nie mogą mieć mniejszej od minimalnej wydajności podanej w formularzu kalkulacji cenowej. 9. Koszty transportu i dostawy muszą być wliczone w cenę oferty. 10. Wykonawca będzie miał obowiązek odbierać od Zamawiającego zużyte tonery. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych następować będzie (po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą) na podstawie protokołu odbioru ilościowego, z magazynu Wydziału łączności i Informatyki KWP Szczecin ul. Santocka 36 środkiem transportu i na koszt Wykonawcy.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz. 12. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, ich odbioru i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 13. Udzielona gwarancja na asortyment nie może być krótsza niż 12 miesiący, licząc od daty podpisania umowy przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji zawiera wzór umowy w załącznik nr 6 do siwz. 14. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanego asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej , oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.) . Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załącznik nr 5 do siwz, 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach