Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej

Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 225
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3449400 , fax. 032 2420138
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej
    ul. 1 Maja 225 225
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3449400, fax. 032 2420138
    REGON: 00032215200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i nowych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość mniejsza od kwot okreslonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy prawo zamówien publicznych 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do : 1.1 drukarek: tonerów, tuszów regenerowanych - ich napełnianie i utylizacja sukcesywnie w zależności od potrzeb : Pełna regeneracja kartridży - tonerów wraz z wymianą wałka i listwy zbierającej Rodzaj kartridża, głowicy i wkładów musi pasować do modelu drukarki. Zakres usługi regeneracji kartridży laserowych obejmuje: 1. przyjęcie i sprawdzenie kartridża, 2. zewnętrzne czyszczenie kartridża, 3. demontaż kartridża na poszczególne elementy, 4. bardzo dokładne czyszczenie poszczególnych podzespołów i elementów obudowy kartridża, 5. wymianę wałka optycznego OPC i listwy zbierającej WB -w przypadku HP 1010 co drugą regenerację, 6. w razie konieczności wymiana innych zużytych podzespołów -opcjonalnie, 7. uzupełnienie kartridża, 8. założenie plomby, 9. montaż kartridża, 10. końcowy test wydruku -do wglądu dla zamawiającego, 11. czyszczenie końcowe, 12. test skuteczności zabezpieczenia -szczelność, 13. pakowanie. 1.2 Drukarek: fabrycznie nowych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta 1.3 kserokopiarek i faksów: tonerów, kaset z tonerem fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta do siedziby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225 Na potrzeby niniejszego postępowania ustala się, że: - za nowe - uznaje się materiały eksploatacyjne nieużywane, nie regenerowane, nie napełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. Wskaźnik poziomu atramentu sprzętu prawidłowo współpracuje z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi: - za nierefabrykowane uznaje się materiały eksploatacyjne nie napełniane powtórnie, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych; - za oryginalne uznaje się materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu; - za toner - kartridż uznaje się wkład drukujący do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów. 2. Dostawca materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów odbiera zużyte tonery i dokonuje utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami -w przypadku drukarek ma to odniesienie do tych tonerów , które nie nadają się do dalszej eksploatacji - regeneracji 3. W przypadku zabrudzenia drukarek przez nieszczelność tonera Wykonawca zobowiązuje się wykonać bezpłatne czyszczenie drukarki i dostarczyć w zamian toner wolny od wad na własny koszt. 4. Dostawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne są wolne od usterek materiałowych. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie produktu, dostawca nieodpłatnie wymieni go na produkt wolny od wad. 5. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego -innego niż podany -z nazwy- przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia- pod warunkiem, że będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych 5.2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do dokonania naprawy na własny koszt i przyjęcia odpowiedzialności za straty, które poniesie w takim przypadku Zamawiający -np. związane z utratą gwarancji. 5.3. Ponadto oferowane równoważne i regenerowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż w wskazany z symbolu oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. 5.4 Oferowane nowe materiały eksploatacyjne muszą być objęte minimum 2 letnią gwarancją liczoną od daty dostarczenia do zamawiającego. Natomiast gwarancja na poprawne działanie zregenerowanych przez Wykonawcę tonerów udzielana jest na cały okres eksploatacji , aż do wyczerpania środka barwiącego. 6. Z uwagi na różnorodny asortyment zamówienie zostało podzielone na części tj: Część A - regeneracja i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Część B - zakup i dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Część C - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Część D - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do faksów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. 2. Stwierdzenie spełnienia w_w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną do tego komisję przetargową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo- cenowy . 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy . 4. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy 5. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego alb równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie dotyczące uprawnień na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu przedmiotowych odpadów ( wydanych na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r., tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn.zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach