Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3078200 , fax. 58 3018459
- Data zamieszczenia: 2013-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
ul. Chmielna 27/33 27/33
80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3078200, fax. 58 3018459
REGON: 00001775600514 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ NOŚNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA DANYCH DLA ODDZIAŁÓW ZUS W: GDAŃSKU, ELBLĄGU, KOSZALINIE I SŁUPSKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych tonerów, taśm, cartridge, bębnów światłoczułych do drukarek, płyt do zapisu danych, taśm magnetycznych oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego dla Zamawiającego. Dostawy dla Zamawiającego będą realizowane przez Wykonawcę bezpośrednio do Odbiorców w następujących lokalizacjach: 1) ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, 2) ZUS Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg, 3) ZUS Oddział w Koszalinie ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, 4) ZUS Oddział w Słupsku Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia, należy realizować sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/33/2016/AEZ/ Sukcesywna dostawa tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby AMG
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2016-04-14 - DZP/19/16 DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych.
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych oraz faksów
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukująco -kopiujących.
Dodano: 2016-03-01 - Dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz jego jednostek organizacyjnych i Spółek
Dodano: 2015-11-26 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-09-03 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO I URZĄDZEŃ FAKSOWYCH
Dodano: 2015-07-02 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-06-30