Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. 2. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentach: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy; c) Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia; d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy dot. wykluczenia i spełnienia warunków; e) Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz jednostek (lokalizacji); f) Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej; 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy m.in. tuszy, tonerów, bębnów, taśm do urządzeń drukujących. Szczegółowy wykaz asortymentu został opisany w załączniku nr 3 – formularz cenowy. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji wg. bieżących potrzeb wg cen określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości, gatunku I-go oraz spełniający normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) lub równoważny, normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) lub równoważny, ISO 24711 (dla wydajności kartridżów czarnych) lub równoważny, normy ISO 24712 (dla wydajności kartridżów kolorowych) lub równoważny oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy taki znak jest wymagany. Równoważność normy zobligowany jest wykazać Wykonawca. 5. Wykonawca zobligowany jest przed podpisaniem umowy w przypadku zaoferowania zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzeń, przedłożyć certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodności z wymaganymi normami wskazanymi w §1 ust. 3 umowy. W przypadku zaoferowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń Zamawiający nie wymaga przedłożenia wymaganych dokumentów określonych w rozdziale 1 pkt 4 SIWZ. 6. Zamawiający wymaga udzielenia na całość asortymentu gwarancji na okres realizacji umowy oraz 12 miesięcy na tonery i tusze oraz 24 miesięcy na bębny po jej zakończeniu, liczony od dnia ostatniej dostawy, zgodnie ze złożoną ofertą. Przez dzień ostatniej dostawy rozumie się dzień zakończenia realizacji złożonych przez Zamawiającego zamówień, o których mowa we wzorze umowy, tj. zakończenie dostarczenia całości zamówionego asortymentu do wskazanych w zamówieniu jednostek terenowych garnizonu śląskiego – wykaz jednostek stanowi załącznik nr 6 do SIWZ i magazynu Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach. W przypadku wypowiedzenia umowy termin gwarancji będzie liczony od dnia wypowiedzenia umowy. 7. Wykonawca będzie zobligowany w ramach realizacji umowy do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zapisami § 3 ust. 12 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie tonerów dostarczyć niezbędne zbiorniki resztkowe, w przypadku, gdy producent urządzenia takowych wymaga zgodnie z zapisami § 3 ust. 13 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zbiorniki resztkowe winien uwzględnić w wycenie swojej oferty. 9. Wykonawca może zaoferować oryginał lub zamiennik spełniający wymagania wskazane w pkt 4 niniejszego rozdziału. Wykonawca zobligowany jest zgodnie z instrukcją sposobu wypełnienia formularza cenowego do wskazania zaoferowanego asortymentu tj. podania między innymi czy zaoferował zamiennik czy oryginał. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty na podstawie art. 87 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wątpliwości w zidentyfikowaniu materiału wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy. 10. CPV: 30192113-6, 30125110-5, 30124300-7 11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców jeśli są znane oraz dane kontaktowe jeśli są znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 12. Brak wpisania nazwy producenta i/lub symbolu dla danej pozycji formularza cenowego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku gdy asortyment nie posiada symbolu należy wpisać numer katalogowy danego materiału eksploatacyjnego, aby Zamawiający mógł dany materiał jednoznacznie zidentyfikować. 13. Zamawiający wymaga aby materiały nie powodowały ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu oraz charakteryzowały się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiał eksploatacyjny do urządzeń drukujących. 14. Zamawiający przewiduje pierwszą dostawę w 2019 r. 15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty brutto obliczona wg Rozdz. X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy- Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. Oświadczenie, Wykonawcy o udzielanej gwarancji na asortyment wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszej umowy do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z zapisami § 3 ust 12 wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy, wskazującym limit - ilość reklamacji. Brak złożenia niniejszego oświadczenia będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. (Limit - ilość reklamacji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.) Limit – ilość reklamacji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. 8. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „ Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot dostawy jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości, gatunku I-go oraz spełniający normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) lub równoważne, normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) lub równoważne, ISO 24711 (dla wydajności kartridżów czarnych) lub równoważne, normy ISO 24712 (dla wydajności kartridżów kolorowych) lub równoważne oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy taki znak jest wymagany złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oświadczenie Wykonawcy w przypadku zaoferowania zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzeń, że przedłoży przed podpisaniem umowy certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodności z wymaganymi normami wskazanymi w §1 ust. 3 umowy złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że materiały nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu oraz że oferowany towar charakteryzuje się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których ma on być użytkowany jako materiał eksploatacyjny do urządzeń drukujących złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 17. Oświadczenie, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycją SIWZ i jej załączników złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 18. Oświadczenie Wykonawcy, iż tonery przy każdej dostawie będą dostarczane wraz z niezbędnymi zbiornikami resztkowymi, w przypadku, gdy producent urządzenia takowych wymaga zgodnie z zapisami § 3 ust 13 wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że może zrealizować pierwszą dostawę w 2019 r., złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Podanie przez Wykonawcę producenta i/lub symbolu oferowanych materiałów, złożone na formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 21. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 22. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku zaoferowania zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowane zamienniki są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach