Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6617272 , fax. 22 6617902
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
    ul. Nowy Świat 6/12 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6617272, fax. 22 6617902
    REGON: 00622243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego, zgodnie z zestawieniem rzeczowo-wartościowym zawartym w załączniku Nr 1 do Istotnych Postanowieni Umowy (IPU). 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane. 3. Dostarczone materiały muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno -eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta. 5. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Dostawca, który powołuje się na produkty równoważne obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność produktu w formie pisemnej oraz złożyć dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. 6. W przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty naprawy pogwarancyjnej urządzenia, jeśli usterka wynika z użycia zamiennika. 7. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia. 8. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. 9. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. 10. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał oryginalny bez zmiany ceny. 11. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia biurowego, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera, tuszu, głowicy dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia biurowego (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia biurowego. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu przesłania (e-mail, fax) przez Zamawiającego do Wykonawcy zgłoszenia o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenie biurowego na fabrycznie nowe o nie gorszych parametrach niż urządzenie uszkodzone, gdy do uszkodzenia doszło w wyniku stosowania tonera, tuszu, głowicy dostarczonego przez Wykonawcę, a uszkodzenia są tak duże, że nie jest możliwa jego naprawa. Za podstawę żądania przez zamawiającego wymiany urządzenia biurowego uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia biurowego. Urządzenie wolne od wad winno być dostarczone w ciągu 3 dni od momentu przesłania (e-mail, fax) przez Zamawiającego do Wykonawcy zgłoszenia o konieczności wymiany urządzenia. Koszty związane z wymianą ponosi Wykonawca. UWAGA!!! W latach ubiegłych ARR wytoczyła przeciwko Wykonawcy, z którym została podpisana umowa na zakup i sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali i OT ARR powództwo o zapłatę kary umownej przewidzianej w zawartej umowie. Postępowanie sądowe zostało zakończone zasądzoną karą umowną. Zamawiający dokonuje kwalifikacji orzeczenia pod kątem podlegania przesłaniu Prezesowi UZP zgodnie z art. 24a ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: a) w zadaniu częściowym nr 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); b) w zadaniu częściowym nr 2 - 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) - przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach