Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni

Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Wojska Polskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6403535 , fax. 061 6402110
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
    ul. Wojska Polskiego 2 2
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6403535, fax. 061 6402110
    REGON: 63969523700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni wyszczególnionych w tabeli nr 1 (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Oznacza to, że wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych będą fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne, do których produkcji użyto 100% materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów. 3.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (oryginalne tzn. pochodzące od producenta sprzętu lub równoważne) muszą pochodzić z bieżącej produkcji i muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, muszą posiadać nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości oraz musza posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub atramentem. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Prze produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5.Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykazanych w tabeli nr 1, muszą zapewnić pod względem technicznym i jakościowym właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność ww. urządzeń. 6.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych, pokryje koszt transportu, naprawy uszkodzonego sprzętu lub w przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 8.Jeżeli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 9.Dostarczone materiały muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia dostawy. 10.Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 11.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, zamknięte hermetycznie przez producenta i opatrzone plombami samoprzylepnymi, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 12.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały eksploatacyjne są uszkodzone, mają wady uniemożliwiające użytkowanie, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy oraz opisie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt w terminie 4 dni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną o stwierdzonych nieprawidłowościach. Wymiana nastąpi na koszt Wykonawcy. 13.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych i oddaniu ich do recyklingu. 14.Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone materiały powinny być spakowane w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu, rozładunku i wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 15.Wykonawca będzie dostarczał zamawiane materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego w ilościach wskazanych w każdorazowym zamówieniu złożonym drogą elektroniczną w ciągu 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, w godz. 8:00 - 15:00 (od poniedziałku do piątku). 16.Płatność: za dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca w oparciu o zamówienie wystawi fakturę VAT i złoży ją w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia zrealizowania dostawy. Za każdorazową dostawę zostanie wystawiona faktura, której płatność w formie przelewu nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwrzesnia.pl - zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach