Sąd Rejonowy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 1 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 966 266 , fax. 322 966 270
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sosnowcu
ul. 1 Maja 19
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 966 266, fax. 322 966 270
REGON: 32218100000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu. Załącznik ten stanowi integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy PZP, zostanie wezwany do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) wykaz dostaw wykonanych lub w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.); f) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, g) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. h) aktualny certyfikat potwierdzający, że oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 lub normami równoważnymi, Wykonawca powinien złożyć aktualny certyfikat dla każdego oferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego, Brak aktualnego certyfikatu dla któregokolwiek z oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych stanowił będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. i) raport/y z testu wydajności potwierdzającego/e wydajność materiałów równoważnych wykonany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada stosowną akredytację, mierzoną zgodnie z normą: - ISO\IEC 24711, 24712 dla wkładów atramentowych, - ISO\IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO\IEC 19798 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych, nie gorszą niż materiałów oryginalnych producenta sprzętu; Brak raportu dla któregokolwiek z oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych stanowił będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. j) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń. Brak oświadczenia o treści zawierającej informacje wskazane powyżej dla któregokolwiek z oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych stanowił będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- " Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW. 4101 w Lublińcu "
Dodano: 2024-03-11 - „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”
Dodano: 2024-01-05 - Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2023 roku
Dodano: 2023-11-30 - ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK LEXMARK
Dodano: 2023-11-08 - 4WOG-1200.2712.95.2023 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-10-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na rzecz urzędów górniczych
Dodano: 2023-10-17 - Dostawy tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-07-06 - Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2023-05-18 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek Zamawiającego
Dodano: 2023-04-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2022-09-29