Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do centralnej sterylizacji.

Wielkopolskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 61-866 Poznań, ul. Garbary 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8540500 , fax. 061 8521948
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii
    ul. Garbary 15 15
    61-866 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8540500, fax. 061 8521948
    REGON: 00029120400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do centralnej sterylizacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1. Rękawy do sterylizacji plazmowej - typu Tyvek o szerokościach następujących /długość rękawa 70 m/ 7,5 cm x 70 m - 150 szt 10 cm x 70 m - 100 szt 15cm x 70 m - 100 szt 20 cm x 70 m - 100 szt 25 cm x 70 m - 100 szt 30 cm x 70 m - 100 szt Pakiet 2. Testy chemiczne do kontroli sterylizacji plazmowej Test zgodny z normą PN-EN -ISO 11140 , pakowany po 250 szt- 4 op. Pakiet 3. Kaseta do sterylizatora plazmowego w systemie Sterrad 50 , kaseta na 5 cykli sterylizacji z nadtlenkiem wodoru - 120 szt. kaset Pakiet 4. Wkładki absorpcyjne do kontenerów sterylizacyjnych , gramatura papieru 80g/m2- białe o rozmiarach - 300 x 300 mm - 10 000 szt 300 x 400 mm - 10 000 szt 300 x 600 mm - 10 000 szt Pakiet 5. Test wykrywający pozostałości białka na mytych narzędziach , działanie testu zgodne z testem nihydrylowym zgodnie z PN-EN-ISO 15883-1, wynik odczytywany po 15 min. inkubacji . Opakowanie 50 szt. - ilość op. - 50 . Inkubator do testów badających pozostałości białkowe z regulacją temperatury w zakresie od 0-150 0 C - ilość szt. - 1. Pakiet 6. Test do kontroli pracy zgrzewarek rolkowych , określający jakość zgrzewu z możliwością zaznaczenia daty wykonania testu i autoryzacji . W opakowaniu - 250 szt. -ilość 2 op . Pakiet 7. Test do rutynowej kontroli mycia w myjce ultradźwiękowej - opakowanie zawierające 50 testów - ilość 10 op. Pakiet 8. Pojemnik z zamknięciem do składowania i transportu narzędzi chirurgicznych , z możliwością mycia w myjko- dezynfektorze w temp. 930 C o wymiarach - 300x225x125 mm Ilość - 20 szt. Pakiet 9. Torebki systemu Integra Pak - niebieskie o wymiarach 420 x 470 mm ,pakowane po 250 szt. - Ilość - 100 op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach