Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku reprezentowany przez Dyrektora szkoły ogłasza przetarg
- Adres: 78-540 Kalisz Pomorski, ul. Wolności 20
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 361 63 56 , fax. 94 361 68 03
- Data zamieszczenia: 2013-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku reprezentowany przez Dyrektora szkoły
ul. Wolności 20 20
78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 361 63 56, fax. 94 361 68 03
REGON: 33128278100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp.vel.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA NA RZECZ REALIZACJI PROJEKTU PN.: PRACA Z PASJĄ - SZOK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
KOMPUTEROWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA NA RZECZ REALIZACJI PROJEKTU PN.: PRACA Z PASJĄ - SZOK, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci ofiar Terroryzmu 11 września 2001 R. w Kaliszu Pomorskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych umowa nr UDA-POKL.09.01.02-32-272/12-00. Wartość całkowita projektu wynosi 1 083 030,00 zł. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki do SIWZ : Część I - meble biurowe (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ) Część II- sprzęt komputerowy (ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SIWZ) Część III- materiały dydaktyczne-podręczniki (ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SIWZ) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i wyposażenia równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji przetargowej a jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu . Meble, materiały dydaktyczne, sprzęt komputerowy i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, dostosowane do młodzieży licealnej oraz posiadać aktualny atest i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. Wymagane atesty, certyfikaty lub oświadczenie Wykonawca dostarcza wraz z przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w Załączniku nr 8,9,10 do niniejszej SIWZ obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego meble, artykuły biurowe, materiały dydaktyczne, sprzęt komputerowy i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony i wniesiony do siedziby Zamawiającego: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 R. ul. Wolności 20 78-540 Kalisz Pomorski Odpowiedzialnym za odbiór artykułów, będących przedmiotem zamówienia będzie Zespół Projektowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca nie będzie zobowiązany do wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp.vel.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę mebli oraz artykułów komputerowych dla potrzeb SPSK NR 1 PUM OS ZP 58 16
Dodano: 2016-07-26 - stawa mebli dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-07-22 - dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego odznaczającego się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj. Komendzie Miejskiej Policji w Koszalinie, Komendzie Miejskiej Policji w Świnoujściu, wydział KGP oraz CBŚP w Szczecinie.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej do pomieszczeń Zamiejscowego Wydziału Przemysłu Drzewnego w Szczecinku
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG-IU/272-18/2016
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG-IU/272-20/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa mebli do Wydziału Matematycznego - Fizycznego US
Dodano: 2016-06-23 - Dostawę mebli oraz sprzętu i narzędzi medycznych do SPSK Nr 1 PUM OS ZP 44 16
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-05-02