Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu:Zacznijmy od przedszkola

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 041 3026107
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 041 3026107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu:Zacznijmy od przedszkola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i i materiałów plastycznych w ramach realizacji projektu Zacznijmy od przedszkola w asortymentach i ilościach podanych na niżej wymienionych częściach. Część 1. Materiały plastyczne. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 37.82.00.00-2, 24.91.00.00-6 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 2. Materiały dydaktyczne - książki, podręczniki i przewodniki metodyczne. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.11.10.00-1 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 3. Materiały dydaktyczne - zabawki. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 37.52.00.00-9 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 4. Materiały dydaktyczne - sprzęt elektroniczny. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 37.71.00.00-6 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów dydaktycznych i materiałów plastycznych do 10 oddziałów przedszkolnych zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej siwz. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do Biura projektu na adres: ul. Partyzantów 3, 26 - 004 Bieliny. 4. Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały plaastyczne winny być nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 5. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty, bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6. Jeżeli w szczegółowych wykazach pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w siwz, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna musi odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 378200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach