Gmina Brenna ogłasza przetarg
- Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
ul. Wyzwolenia 77 77
43-438 Brenna, woj. śląskie
tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
REGON: 00053176600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych materiałów na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wg zadań jak niżej : Nr zadania Nazwa zadania Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach Zadanie 1 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z matematyki 12 Zadanie 2 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z matematyki 5 Zadanie 3 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka angielskiego 16 Zadanie 4 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka angielskiego 4 Zadanie 5 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka polskiego 15 Zadanie 6 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka polskiego 5 Zadanie 7 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka polskiego 5 Zadanie 8 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka polskiego 1 Zadanie 9 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z przyrody, biologii i geografii 9 Zadanie 10 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z przyrody, biologii i geografii 9 Zadanie 11 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z przyrody, biologii i geografii 6 Zadanie 12 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z przyrody, biologii i geografii 3 Zadanie 13 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z historii 9 Zadanie 14 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z historii 2 Zadanie 15 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z historii 3 Zadanie 16 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z historii 1 Zadanie 17 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z logopedii i terapii pedagogicznej 9 Zadanie 18 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z logopedii i terapii pedagogicznej 8 Zadanie 19 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z plastyki, muzyki i teatru 38 Zadanie 20 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z plastyki, muzyki i teatru 8 Zadanie 21 Dostawa pomocy dydaktycznych na kółko szachowe 7 Zadanie 22 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z fizyki 17 Zadanie 23 Dostawa pomocy dydaktycznych-sprzętu sportowego 16 Zadanie 24 Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z języka niemieckiego 1 Zadanie 25 Dostawa pomocy dydaktycznych-pomocy pedagogicznych 9 Zadanie 26 Dostawa pomocy dydaktycznych-pomocy pedagogicznych 9 Zadanie 27 Dostawa pomocy dydaktycznych-pomocy pedagogicznych 11 Zadanie 28 Dostawa pomocy dydaktycznych-papier ksero 1 2.2. Wymagane szczegółowe parametry techniczne dla każdego zamawianego asortymentu, określają specyfikacje techniczne, opracowane dla każdego zadania, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 2.3. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. 2.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia; 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 2) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do placówek szkolnych zgodnie z załącznikiem nr 7. 4) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisane zostaną Protokoły odbioru bez zastrzeżeń. 2.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji; 2) Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu 2 letniej gwarancji, licząc od daty wystawienia faktury. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.6. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji. Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Niedotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programów komputerowych wraz z licencjami do celów edukacyjnych dla szkół zawodowych w Częstochowie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
Dodano: 2014-08-20 - zakup i dostawa programów komputerowych wraz z licencjami do celów edukacyjnych w ramach doposażenia pracowni szkół biorących udział w projekcie pn. Akademia młodego zawodowca
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa kompilatora i dysku sieciowego FE/ 01/ 04/ 14
Dodano: 2014-04-04 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programu multimedialnego do obliczania zapotrzebowania na energię słoneczną na potrzeby projektu Edukacja bez granic
Dodano: 2013-11-18 - Zakup i dostawa programu multimedialnego do obliczania zapotrzebowania na energię słoneczną na potrzeby projektu Edukacja bez granic
Dodano: 2013-10-01 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programów multimedialnych na potrzeby realizacji projektu pn. Edukacja bez granic.
Dodano: 2013-08-26 - Zakup oprogramowania edukacyjnego i biurowego w ramach Projektu Lepszy start na rynku pracy
Dodano: 2013-08-12 - Dostawa specjalistycznego oprogramowania modelowania systemów energetycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/132/DM/13
Dodano: 2013-07-01 - Dostawa specjalistycznego oprogramowania modelowania systemów energetycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/114/DM/13
Dodano: 2013-06-10 - Dostawa pomocy dydaktycznych (oprogramowania logistyczno - spedycyjnego) w ramach projektu pn. Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-04-12