Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 572724666
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 572724666
REGON: 368746941 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa materiałów chodnikowych do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o." - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów chodnikowych dla spółki Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o. 2. Wspólny Słownik Zamówień – CPV 44113100-6 (materiały chodnikowe) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów chodnikowych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) dostawę pojazdem samowyładowczym umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na wskazany plac (teren powiatu średzkiego). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z ilościowym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 3.7. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta albo skorzysta w zakresie mniejszym niż maksymalna granica jego potrzeb o jakiej mowa w pkt. 3.6. i w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2024-01-13 - ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM: KOSTKI BRUKOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH, OBRZEŻY TRAWNIKOWYCH I PŁYT SKARPOWYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W WIELICHOWIE
Dodano: 2020-11-02 - Sukcesywna dostawa prefabrykatów betonowych dla Zakładu Robót Drogowych w Poznaniu
Dodano: 2020-10-09 - Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm, w ilości do 27 000 Mg dla Zakładu Robót Drogowych w Poznaniu
Dodano: 2020-10-07 - DOSTAWA KOSTKI I KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH
Dodano: 2019-10-30 - Sukcesywna dostawa prefabrykatów betonowych dla Zakładu Robót Drogowych w Poznaniu
Dodano: 2019-10-21 - Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm, w ilości do 27 000 Mg dla Zakładu Robót Drogowych w Poznaniu
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa kostki brukowej, obrzeży, oporników i krawężników do gminy Miejska Górka
Dodano: 2019-10-14 - Zakup materiałów drogowych przeznaczonych do wykonania robót drogowych w Gminie Śmigiel w 2019 r.
Dodano: 2019-02-19 - Sukcesywna dostawa prefabrykatów betonowych dla Zakładu Robót Drogowych w Poznaniu
Dodano: 2018-11-26