Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. W. Cieślaka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 374 12 25
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. W. Cieślaka
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 374 12 25
    REGON: 33058252900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych ujęte w wykazie stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Dostawy materiałów muszą być realizowana w terminie do 3 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia e-mailem lub faksem przez Dział Techniczno-Remontowy ZGM TBS Sp. z o. o. w Szczecinku, (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego przy ul. Wyszyńskiego 72b w Szczecinku lub loco plac budowy – pod wskazany w zamówieniu adres w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Do obowiązków Wykonawcy należy również rozładunek towaru. 4. Materiały budowlane, remontowe i instalacyjne mogą być odbierane również bezpośrednio przez Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić właściwą realizację umowy poprzez posiadanie niezbędnych ilości materiałów, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca zgodnie ze złożoną ofertą zobowiązuje się do dyspozycyjności w przypadku awarii: całodobowo/ w godzinach pracy Wykonawcy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w formularzu ofertowym). 6. Zamówienia cząstkowe muszą być zrealizowane jednorazowo i w całości. Brak któregoś artykułu z zamówienia spowoduje nie przyjęcie towaru do magazynu bądź nieodebranie tego towaru przez Zamawiającego. 7. Ilości przedstawione w załączniku są ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 8. Oferowane materiały muszą posiadać stosowne atesty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje dostawy materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych nieujętych w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały zgodnie z gwarancją producenta jednak nie krótszą niż 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis treści. 2. Wypełniony formularz ofertowy. 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 4. Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego wzór stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego. 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach