Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży” oraz „Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce”. - postępowanie 1/WMH/2017

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859 , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Powstańców Śląskich 8
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży” oraz „Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce”. - postępowanie 1/WMH/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup drewna iglastego wraz z dostawą i rozładunkiem do wykonania więźby dachowej klasy C 27 na potrzeby realizacji inwestycji: „Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży”oraz „Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce”. 1. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje: Krokwie o przekroju 8x18 (6,8 mb x 12 szt.;7,4mb x 12 szt; 7 mb x 5 szt; 5,2mb x 3 szt) razem 221,0 mb; 3,18 m3; krokwie o przekroju 12 x 20(5,9 mb x3 szt; 6,7 mb x 1 szt; 8,45mb x 4 szt)razem 58,2 mb; 1,39 m3; murłaty 14 x 14 (7,5mb x 6szt; 8,5mb x 1szt;,5 mb x3szt; 9,5mb x2 szt; 11,5 mb x 1szt)razem 103,5mb; 2,03m3; krokwie o przekroju 7 x 12 (12,5mb x 8 szt; 10,8mb x 5szt)razem 370,0 mb; 3,11m3; krokwie7 x 14 3,7mb x 14 szt razem 51,8mb; 0,51 m3; łaty 4 x6; 1.900 mb; kontrłaty 600 mb; tarcica obrzynana - deski 2,5 1 m3 Uwaga: Do ochrony drewna przed grzybami, owadami, sinizna i pleśnieniem oraz zabezpieczające przed działaniem ognia powinny być stosowane wyłącznie środki dopuszczone do stosowania nr 2/ITB – ITD/87 Z DNIA 05.08.1989 r. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących norm w zakresie klasy, wytrwałości, zabezpieczenia środkami ochrony drewna przed grzybami, owadami, sinizną, pleśnieniem oraz działaniem ognia. 3. Tolerancje wymiarowe: a) dla łat o grubości do 50 mm nie powinny być większe niż: w grubości: ± 1 mm dla 20 % ilości w szerokości:+ 2 mm i – 1 mm dla 20 % ilości b) dla łat powyżej 50 mm nie powinny być większe niż: w grubości: + 2 mm i – 1 mm dla 20 % ilości w szerokości: + 2 mm i – 1 mm dla 20% ilości c) dla krawędziaków nie powinny być większe niż: w grubości: + 3 mm i – 2 mm w szerokości: + 3 mm i – 2 mm d) dla belek nie powinny być większe niż: w grubości: + 3 mm i – 2 mm w szerokości: + 3 mm i – 2 mm 4. Dostarczone wyroby i materiały muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i informacji o ich istnieniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym oraz powinny odpowiadać wymaganiom stawianym przez Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Dostarczone wyroby i materiały muszą posiadać atesty higieniczne na zastosowane środki ochrony i zabezpieczenia drewna. 6. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 7. Płatność za zakupione materiały budowlane i wyroby dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w wyrobów i materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału i wyrobu o nie więcej niż 20 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 9. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości wyrobów i materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03419100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną