Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
- Data zamieszczenia: 2017-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Daszyńskiego 5
63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
REGON: 30047861400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów budowlanych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2 (kruszywo) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów budowlanych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) dostawę pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na terenie budowy (teren gminy Środa Wielkopolska). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 5 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw materiałów budowlanych wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji. 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup budulca na drogi gminne
Dodano: 2024-03-12 - Zakup budulca na drogi gminne
Dodano: 2024-02-20 - Zakup budulca na drogi gminne
Dodano: 2024-02-18 - Zakup i dostawa kruszywa drogowego łamanego z rodzaju: melafir, bazalt, granit, o granulacji 0-31,5 mm w ilości 2 000 ton z przeznaczeniem na przebudowę dróg gminnych
Dodano: 2023-06-22 - Zakup i dostawa kruszywa łamanego stosowanego jako podbudowa w nawierzchniach dróg na teren poligonu Biedrusko
Dodano: 2023-03-07 - Zakup wraz z dostawą budulca na drogi gminne
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa kruszywa łamanego przeznaczonego do naprawy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Złotów.
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa kruszywa łamanego przeznaczonego do naprawy nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Złotów
Dodano: 2020-11-20 - Zakup i dostawa kruszywa łamanego granitowego frakcja 0-31,5 mm dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej”
Dodano: 2020-10-08 - Zakup i dostawa kruszywa drogowego łamanego: naturalnego, melafir, bazalt, granit, kruszywo betonowe o granulacji 2-20 mm w ilości 2000 ton z przeznaczeniem na przebudowę dróg gminnych
Dodano: 2020-09-08