Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w miejscowości Karszów.

Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3923016 wew. 61, 63 , fax. 071 3923015
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
    ul. Kamienna 3 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3923016 wew. 61, 63, fax. 071 3923015
    REGON: 02082095700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika w miejscowości Karszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych do budowy chodnika i odwodnienia pasa drogi w miejscowości KarszówZakres zamówienia: 1. Drut stalowy okrągły miękki śr. 0,5mm kg 1.6920, 2. Kliniec kamienny t 1.6500 3. Tłuczeń kamienny t 10.6000, 4. Tłuczeń kamienny 0 31,5 t 207.6540, 5. Tłuczeń kamienny 0 63mm t 26.5000, 6. Tłuczeń kamienny 0 63mm t 99.6400, 7. Miał kamienny t 10.0529, 8. Piasek m3 155.0106, 9. Piasek uszlachetniony m3 70.4184, 10. piasek m3 27.3459 , 11. Żwir m3 1.0500, 12. Brukowiec z kamienia obrobionego 16x18 t 19.4500, 13. Cement portlandzki zwykły bez dodatków 35 t 3.8760, 14. Cement portlandzki 35 zwykły bez dodatków t 2.3724, 15. Prefabrykaty ściekowe 20x20cm Szt. 3800.0000, 16. Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm, szara m2 905.7600, 17. Krawężnik drogowy betonowy m 432.9900, 18. Obrzeża betonowe 30x8 cm m 456.9600, 19. Lepik asfaltowy stosowany na gorąco kg 86.4000, 20. Mieszanka betonowa m3 70.2267 , 21. Deski iglaste obrzynane 25mm kl. III m3 2.7667,. 22. Słupki drewniane m3 0.0188, 23. Piasek naturalny m3 19.7702, 24. Piasek do nawierzchni drogowych m3 66.4290, 25. Piasek do betonów zwykły m3 0.1000, 26. Żwir do nawierzchni drogowych m3 59.8950 , 27. Cement portlandzki 25 z dodatkami t 0.0350, 28. Płyty betonowe Szt. 477.5400 , 29. Roztwór asfaltowy do gruntowania i izolacji ABIZOL R kg 3.7300, Roztwór asfaltowy Abizol P kg 6.8400 30. Mieszanka betonowa zwykła z kruszywa naturalnego B 7,5 m3 0.2300, 31. Mieszanka betonowa zwykła z kruszywa naturalnego B 10 m3 0.4700, 32. Zaprawa cementowa m 7 m3 0.0500, 33. Kołki faszynowe Szt. 1404.00, 34. Słupki drewniane iglaste śr. 70mm m3 0.0608, 35. Ziemia urodzajna (humus) m3 10.5059, 36. Nasiona traw kg 4.2979, 37. Kręgi betonowe wys. 500mm o śr.1000mm Szt. 5.0000 , 38. Rury betonowe WITROS o śr. 600 mm m 82.2120, 39. Rury betonowe WITROS o śr. 200 mm m 15.3000 , 40. Rury betonowe WITROS o śr. 500 mm m 30.6000, 41. Uszczelki gumowe WIPRO o śr. 500 mm Szt. 46.4520 , 42. Uszczelki gumowe WIPRO o śr. 200 mm Szt. 10.0500, 43. Pierścienie odciążające żelbetowe Szt. 6.0000, 44. Pierścienie podtrzymujące wpust Szt. 5.0000, 45. Nadstawka betonowa ściekowa o śr. 500 mm l=1,0m Szt. 5.0000, 46. Pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm Szt. 1.0000, 47. Osadniki betonowe śr. 500 mm Szt. 5.0000, 48. Właz kanałowy typu ciężkiego Szt. 1.0000, 49. Stopnie włazowe żeliwne Szt. 8.0000, 50. Wpusty uliczne żeliwne ściekowe typ ciężki 650x450 mm Szt 5.0000, Termin realizacji zamówienia: Wykonawca wystawi fakturę do 31.12.2009 r., natomiast zamawiane materiały Wykonawca przyjmie w nieodpłatny depozyt do dnia 28.02.2010 r. i dostarczy na adres Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin na podstawie pisemnych zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego osobiście, faksem lub pocztą. W zamówieniu Zamawiający zobowiązany jest określić termin dostawy, rodzaj oraz ilość zamawianych materiałów, a także osobę odpowiedzialną za odbiór zamówionych materiałów. W celu stwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym do oferty należy dołączyć odpowiednie certyfikaty i atesty lub podpisane przez właściciela firmy oświadczenie o zgodności dostarczanych produktów z wymaganiami polskich norm oraz dopuszczeniu ich do stosowania w budownictwie, lub aprobaty techniczne IBDiM, deklaracje zgodności dotyczące dostarczanego towaru, lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez produkty postawionych wymagań (jeżeli takie są wymagane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza oferty- zał. Nr 1 do siwz 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 4.Dane dotyczące zakresu powierzonych części zamówienia podwykonawcom 5.Kalkulacja zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach