Wójt Gminy Stanin ogłasza przetarg
- Adres: 21-422 Stanin, 62/5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7961551 , fax. 025 7981118
- Data zamieszczenia: 2012-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stanin
62/5 62/5
21-422 Stanin, woj. lubelskie
tel. 025 7961551, fax. 025 7981118
REGON: 00054345600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości w roku 2012 i 2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części, pod względem tematycznym: CZĘŚĆ Nr 1: Zakup i dostawa materiałów biurowych Szczegółowy opis materiałów biurowych zawiera załącznik do specyfikacji nr 6a. CZĘŚĆ Nr 2: Zakup i dostawa środków czystości. Szczegółowy opis środków czystości zawiera załącznik do specyfikacji nr 6b. 1. Zamawiający zastrzega, że podane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysie ilości poszczególnych towarów, są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wynikają one z przewidywanego zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Zamawiane ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na dany artykuł. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany umowy. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia otrzymania dyspozycji od Zamawiającego. 4. Wszystkie wymienione materiały biurowe oraz środki czystości muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. W przypadku niedostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z warunkami zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia; 6. Wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia (np. koszt opakowania, załadunku, rozładunku, transportu, itp.) ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia typy i symbole, oznaczenia czy nazwy producentów, zostały użyte w celu precyzyjnego określenia parametrów i warunków technicznych przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się produkty równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych niż założonych przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko, związane z udowodnieniem tzw. równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jest on zobowiązany wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stanin.pl, zakładka E-bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22