Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka.

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m .st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197. 1.Materiały biurowe będą dostarczane do Zamawiającego sukcesywnie, zgodnie z uprzednio złożonym przez niego zamówieniem. Dostawa materiałów nastąpi do dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2014, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (pn. - pt. od 8.00 do.12.00). Czas realizacji poszczególnych zamówień ustala się na 3 dni robocze. Za każde zrealizowane zamówienie Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT. 2.Cena usługi musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie objętym SIWZ i wzorem umowy, w tym koszt dostawy (załadunku, transportu, rozładunku) przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy. 3.W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych lub nie spełniających warunków zamówienia, pracownik odpowiedzialny za realizację umowy, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad lub zgodny z warunkami zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. 4.Nazwa dostarczonych materiałów biurowych na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym. Również cena tych materiałów wskazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza cenowego. 5.Gwarancja na dostarczone przez Wykonawcę materiały wyniesie 12 miesięcy od dnia dostawy. 6.Wykonawca dostarczy materiały biurowe, rozładuje i wstawi do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na własny koszt i ryzyko. 7.Za datę każdorazowej dostawy partii materiałów przyjmuje się dzień przyjęcia przez przedstawiciela Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, za odebrane bez uwag i reklamacji materiały. 8.Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów materiałów, w zależności od bieżących jego potrzeb, przy zachowaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 9.Nazwy własne materiałów (marka, typ, model) zostały użyte w formularzu cenowym ze względu na specyfikę tych przedmiotów, ponieważ Zamawiający nie mógł ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych i trafnych określeń. Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym nazwę producenta, markę, model oferowanego równoważnego produktu. 10.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów podanych w formularzu cenowym. 11.W przypadku oferowania materiałów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art.30 ust 5 Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12.Szczegółowy opis materiałów biurowych, ilości oraz ceny, zawarte są w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 13.Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe był wysokiej jakości, spełniał wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w formularzu cenowym. 14.Czas przydatności do użycia dostarczonych materiałów biurowych powinien wynosić minimum jeden rok licząc od dnia dostawy. 15.Materiały biurowe, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 16.Ilości wskazane w formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% wartości brutto podanej w formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach