Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
- Data zamieszczenia: 2010-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
REGON: 01525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy (znak sprawy: 67/ZP/10) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Dzielnicy Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu określa wykaz ilościowo-asortymentowy. Wybrane artykuły biurowe w celu identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej jedno z oznaczeń: a) Znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony), b) Znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony), c) Znak katalogowy producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony). * dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza cenowego, będącego jednocześnie szczegółowym opisem zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ: 5-9, 11-17, 21-23, 32, 41-45, 64, 67-82, 84-86. W pozycjach: 9-10, 13-15, 23, 41, 64, 69-70, 72, 74, 78, 84, 86 Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikacyjne na opakowaniach. 1.2. Miejsce i termin dostawy Dostawy realizowane będą w oparciu o zamówienia częściowe, przesyłane faksem lub pocztą elektroniczną, przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego. Transport wraz z rozładunkiem, dostarczenie do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę i na jego koszt. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego przy al. Solidarności 90 w Warszawie. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień częściowych w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Materiały, które będą dostarczane na podstawie zawartej umowy muszą być zgodne z oferta wykonawcy. Dostarczenie materiałów innych będzie traktowane jako dostarczenie materiałów wadliwych które będą podlegały wymianie. 1.3. Dostawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres 12 miesięcy od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł. (dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18