Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów/artykułów biurowych: materiałów papierniczych, przyborów i materiałów piśmienniczych, kreślarskich do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Rodzaje zamawianych materiałów/artykułów i ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu cenowym - zał. nr 1B do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień cząstkowych w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu złożenia telefonicznego (faksem) zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Zamówione materiały/artykuły Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza własnym transportem. 4. Dostarczane materiały/artykuły winny być wyłącznie fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych fabrycznych opakowaniach lub przepakowane do fabrycznych opakowań i odpowiednio zabezpieczone (np. taśmą klejącą) przed zniszczeniem lub zdekompletowaniem. 5. Termin ważności dostarczanych materiałów/artykułów (przydatności do użycia), dla których producent przewidział datę ważności (przydatności), musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty poszczególnych dostaw do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 6. Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta. 7. W razie stwierdzenia wad dostarczonych materiałów/artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy materiałów/artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany materiałów/artykułów w ciągu 24 godzin od powiadomienia telefonicznego (faksem) przez Zamawiającego. 8. Określone przez Zamawiającego w Formularzu cenowym (zał. nr 1B do SIWZ) ilości szacunkowe materiałów/artykułów ustalone zostały na podstawie faktycznie zamówionych materiałów/artykułów w okresie obowiązywania poprzedniej umowy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli Formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zakupu poszczególnych pozycji lub zmian ilości poszczególnych pozycji wymienionych w zał. nr 1B do SIWZ, bez konieczności zmiany umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów/materiałów, jednak nie więcej niż o 20 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy. 9. Wskazane w SIWZ nazwy własne są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone we wniosku - w odniesieniu do artykułów/materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego we wniosku nazwą producenta (Formularz cenowy - zał. nr 1B do SIWZ). 9.1. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych (wymiary, gramatura, zastosowany materiał, kolor) i cech jakościowych (wytrzymałość, funkcjonalność, trwałość, estetyka) ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 9.2. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkt równoważny zobowiązany jest do podania producenta oraz nazwy/modelu materiału/artykułu równoważnego w kolumnie nr 4 tabeli Formularza cenowego (zał. nr 1B do SIWZ). 10. Papier użyty do produkcji bloków biurowych oraz zeszytów musi być wyprodukowany bez użycia chloru pierwiastkowego (ECF - Elemental chlorine free). 11. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zadania, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 12. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych w Formularzach cenowych (zał. nr 1B do SIWZ) do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach