Jednostka Wojskowa 1696 ogłasza przetarg
- Adres: 78-524 Złocieniec, ul. Czwartków 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3637600, 3637700 , fax. 094 3637084
- Data zamieszczenia: 2011-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1696
ul. Czwartków 4 4
78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3637600, 3637700, fax. 094 3637084
REGON: 57011998100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa (jednorazowa) materiałów biurowych na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3 i Załączniku Nr 4 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 3 części (zadania), z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 2, Załącznika Nr 3 i Załącznika Nr 4 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca dostarczy materiały biurowe, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 4.Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5.Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy, wkłady do długopisów, cienkopisy, zakreślacze, markery, flamastry, korektory, taśmy samoprzylepne, karteczki samoprzylepne, papier samoprzylepny - były nowe, tj. rok produkcji 2011. 6.Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego. 9.Koszty transportu ponosi Wykonawca. 10.Wykonawca zagwarantuje jednorazową dostawę całości towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) -w godzinach od 8.00 do 13.00- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko. 11.Wykonawca zobowiąże się dostarczyć całość towaru nie później niż w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy. 12.Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 13.Ilości oraz asortyment wyszczególniony w Formularzu cenowym (Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4 do SIWZ) są ilościami i asortymentem planowanym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia asortymentu i wartości przyjętych w umowie, a także prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 14.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 Zadania), znak sprawy 46/WOG/D/Uzbr./16.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz kalendarzy dla 1 RBLog w Wałczu
Dodano: 2016-04-13 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno znak postępowania 323/2016
Dodano: 2016-04-13 - Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek realizowana przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - znak postępowania 266/2016
Dodano: 2016-04-11 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA BIUROWEGO NA POTRZEBY JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378 DRAWSKO POM. Znak postępowania 857/2015
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa niszczarek do niszczenia dokumentów i szaf stalowych na dokumenty
Dodano: 2015-09-08 - Materiały biurowe I/4/2015
Dodano: 2015-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
Dodano: 2015-06-24 - Dostawa materiałów piśmienniczo - biurowych oraz wyposażenia biurowego na potrzeby JW. 5308 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 41/WOG/D/Szkol./15
Dodano: 2015-06-12