Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg
- Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2271333 , fax. 017 2272939
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
ul. Obrońców Pokoju 21 21
36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
tel. 017 2271333, fax. 017 2272939
REGON: 69058166600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej - sukcesywnie wg. potrzeb Urzędu na zamówienie telefoniczne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej - sukcesywnie wg. potrzeb Urzędu na zamówienie telefoniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 uPzp 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w SIWZ stosując zasadę spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - następujące dokumenty: a. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. - załącznik nr 3 do SIWZ, b. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli są to osoby inne niż we wniosku o dopuszczenie, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowa konsorcjum, jeżeli ofertę składa konsorcjum jeżeli dotyczy, e. w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa 2 kserokopiarek dla PRz.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa kserokopiarek dla PRz.
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w. 5pakietach.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-06-26 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2013-12-19 - Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych
Dodano: 2013-12-13