Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do opisu i ilości zamawianych materiałów biurowych i odpowiadających im wymagań technicznych oraz funkcjonalno-jakościowych zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (w szczególności kolumny 2 i 3). Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. do zakupu i odbioru mniejszej ilości dostaw materiałów biurowych, niż określona w SIWZ i w ofercie Wykonawcy, przy czym całkowita minimalna wartość materiałów przewidziana do zakupu w ramach umowy nie będzie łącznie mniejsza niż 70% kwoty netto wartości umowy. 2. żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości zakupu i dostaw danego Produktu (asortymentu) kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego zakupu i dostaw innego, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy. Zamawiający wymaga, aby materiały stanowiące przedmiot zamówienia były dostarczane w czasie krótszym, a w żadnym razie nieprzekraczającym pięciu dni roboczych (rozumianych jako: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy) od otrzymania zlecenia jednostkowego (okresowego) od Zamawiającego Realizacja przedmiotu umowy będzie się odbywać na warunkach i zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, w złotych polskich (PLN), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS tytułem: wadium w sprawie PN 27/18. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione w terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia którejkolwiek z przyczyn określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną