Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje SIWZ wraz z załącznikami w tym: Opis Przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ, zał. nr 2 do SIWZ – wzór umowy oraz Formularz cenowy – zał. nr 1 do Oferty. UWAGA! Wskazane w Formularzu cenowym (zał. nr 1 do Oferty) ilości materiałów biurowych są szacunkowe. W związku z możliwą zmianą zapotrzebowania na materiały biurowe w okresie realizacji zamówienia Zamawiający gwarantuje: a) zakup w 100 % ilości wyszczególnionych w Formularzu cenowym w pozycjach:  PAPIER KSEROGRAFICZNY poz. 1 i 2,  ARTUKUŁY BIUROWE poz.: 1a, 1b, 1c, 7a-7h, 15a, 18a-18l, 20a, 20b, 26a, 26b, 26c, 37a, 37b, 41a, 41c, 44a, b) w zakresie asortymentu wyszczególnionego w pozostałych pozycjach Formularza cenowego, jego zakup za kwotę minimum 50% łącznej wartości brutto tego asortymentu, c) zamawianie pełnych opakowań kopert w pozycjach: 18a, 18b, 18c, 18d, 18e, 18f, 18g, 18j i 18k Formularza cenowego. Przez pełne opakowania rozumie się daną ilość sztuk w opakowaniu dla pozycji: 18a, 18b, 18e, 18f i 18k – 1000 szt., 18c i 18j – 500 szt., 18d i 18g -250 szt., d) zamawianie produktów z pozycji 14a i 14b od dnia 01.10.2020r. Zamawiający Zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów materiałów, w zależności od bieżących potrzeb, przy zachowaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto zawartych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty / umowy. Faktyczne ilości zakupionych materiałów mogą odbiegać od podanych ilości z wyjątkiem pozycji o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że każda pozycja wykazana w Formularzu cenowym, musi być dostępna dla Zamawiającego 2.2. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w poz. 7i oraz 7j Formularza cenowego- załącznik nr 1 do Oferty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ, do oferty należy załączyć dokumenty/ oświadczenia potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe i techniczne i inne). 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Zamawiający nie stosuje klauzuli społecznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 900,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) - wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawców WRAZ Z OFERTĄ w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz innych dokumentów: UWAGA!! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego dla Wykonawców, która dostępna jest pod adresem: https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=0005&clientName=umw&MP_module=main. a) Oferta musi być sporządzona i złożona w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w Instrukcji dla Wykonawców korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego. Formularz oferty dostępny jest na platformie zakupowej Zamawiającego, Formularz cenowy – załącznik nr 1 do oferty -WYMAGANE ZŁOŻENIE WRAZZ OFERTĄ! Formularz cenowy musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. b) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) stanowiący wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. JEDZ musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.  Wykonawca sporządzi oświadczenie JEDZ za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf,.doc, .docx,.odt., albo za pomocą narzędzia znajdującego się pod adresem: https://espd.uzp.gov.pl/  Instrukcja wypełniania formularze JEDZ znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/_data/assets/pdf_file/0015/32415/Instrukcja-wypelniania-JEDZ-ESPD.pdf,  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębny formularz JEDZ (dokument elektroniczny) wypełnia i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku w formularzu JEDZ w zakresie Części II (informacje dot. Wykonawcy) sekcja A należy wpisać własne dane identyfikacyjne.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców (w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca wykazuje ich spełnianie).  Zamawiający nie wymaga przedstawienia formularza JEDZ przez podwykonawców, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty wymaganego formularza JEDZ lub złożony formularz JEDZ jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wątpliwości Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według zał. nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. d) Dokument wadium, jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem zapisów pkt 4 SIWZ. e) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie z pkt 1.6 ppkt 6 SIWZ. f) W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokumentu zawierającego informacje, stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i umieścić je w odrębnym pliku oznaczony nazwą „tajemnica przedsiębiorstwa” oraz dołączyć go do oferty. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Dowody powinny zostać załączone do oferty, jako oddzielny plik, nazwany w sposób jednoznaczny (niebudzący wątpliwości, co do zawartości informacji w pliku). Dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA!! A. Ofertę oraz JEDZ należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. B. Złożenie oferty lub załączników na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi, bowiem ich złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz. U z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). 3.2.1. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną