Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 41500 Chorzów, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
- Data zamieszczenia: 2018-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Rynek 1
41500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
REGON: 27625530600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2019 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę materiałów biurowo - papierniczych dla potrzeb Urzędu Miasta – Wydziału Obsługi Technicznej – szczegółowy wykaz materiałów stanowią załączniki nr: 3,4,5 do SIWZ. Dostawy będą realizowane okresowo, transportem Wykonawcy na jego koszt w ciągu 96 godzin od przesłania mail-em zamówienia cząstkowego. Zakupiony towar zostanie dostarczony i rozładowany przez Wykonawcę do magazynu UM Chorzów lub na miejsce wskazane przez magazyniera. Wraz z dostawą Zamawiający otrzyma dowód dostawy, który stanowić będzie podstawę rozliczeń finansowych i reklamacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz ze szczegółowymi formularzami cenowymi (załączniki nr 3, 4 i 5 do SIWZ) oraz opisem technicznym oferowanych kalkulatorów i niszczarek objętych przedmiotem zamówienia, tj. Wykonawca wypełni tabelę znajdującą się w formularzu cenowym – zał. nr 5 w kolumnie – „Nazwa, model, producent proponowanego artykułu”. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz kopert dla Gminy Sosnowiec
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa materiałów biurowych oraz dostawa kopert z logo NFZ
Dodano: 2023-04-07 - Dostawę materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2022-10-28 - Dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2021-04-07 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2021 ROKU
Dodano: 2021-02-15 - Dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2020-12-28 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2020-11-30