Przetargi.pl
„Zakup i dostawa mat do Judo do wyposażenia Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Karbowej 26 w Bielsku-Białej”

Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Marii Konopnickiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 221 875, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Marii Konopnickiej 5
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 221 875, , fax. -
    REGON: 240215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bbosir.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa mat do Judo do wyposażenia Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Karbowej 26 w Bielsku-Białej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 620 nowych mat do Judo do wyposażenia Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Karbowej 26 w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą nowych, oficjalnie zatwierdzonych przez Międzynarodową Federację Judo (IJF), materacy tatami o następujących parametrach: a) Maty fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad w tym wad prawnych, rok produkcji 2018. Maty powinny być pakowane maksymalnie po 40 szt. w sztosie, zabezpieczone przed uszkodzeniami oraz posiadać nienaruszone cechy. b) Wymiary pojedynczej maty zgodnie z normą standardem EN12503-3: - długość 2000 mm +/- 3mm, - szerokość 1000 mm +/- 3mm, - grubość 50 mm +/- 3mm, c) Wypełnienie: pianka PU powtórnie przetworzona w kompozycji specjalnie opracowanej do osiągnięcia jednolitej twardości na całej powierzchni, d) Gęstość pianki 230-240kg/m3 e) Waga jednej maty 24,3 +/- 3% f) Odporność ogniowa nie mniejsza niż klasa ogniowa B2 wg DIN 4102, g) Absorbcja na uderzenia zgodna z europejskim standardem EN12503-4, h) Maty z wytłoczoną strukturą trzciny ryżowej, i) Perfekcyjnie zgrzane narożniki, j) Antypoślizgowy spód w pełni laminowany do spodu od środka, brzegi antypoślizgu wzmocnione dookoła silikonem na gorąco. k) Kolorystyka mat: - 365 mat do judo w kolorze RED-1795C wg wzornika PANTONE, - 255 mat do judo w kolorze YELLOW-123C wg wzornika PANTONE, 3. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostawy na własny koszt. 4. Ponadto maty muszą posiadać: a) Aktualny Certyfikat Międzynarodowej Federacji Judo (IJF) obejmujący rok 2018, dopuszczający maty do użycia w oficjalnych zawodach federacji w szczególności typu Mistrzostwa świata, Grand Prix. 5. Termin określony w rozdziale III oraz rozdziale IV SIWZ może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia dostawy, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Bielsko - Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko - Biała, ul. Marii Konopnickiej 5, w wysokości 6.500,00zł, (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r., poz.1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489, z podaniem tytułu: „wadium - przetarg na zakup mat do Judo” Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX ust. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy została dołączona do oferty. Uwaga! Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. W treści gwarancji/poręczenia musi znajdować się zapis, iż „Gwarant/poręczyciel zobowiązuje się do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wypłaty w terminie związania ofertą pełnej kwoty wadium w wysokości: 6.500,00 zł. W gwarancji/poręczeniu winien być także zapis, iż „wypłata gwarancji/poręczenia powstaje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp” oraz powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. Wadium w postaci dokumentu winno zawierać oznaczenie postępowania którego dotyczy. 8. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) zaleca się aby z treści gwarancji lub poręczenia wynikało, że wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium ani na uzupełnienie wadium po terminie składania oferty. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunku bankowym wskazanym przez Wykonawcę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, ponownego wniesienia, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy iż: a) W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia i że cena oferty jest ceną ostateczną. b) Przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ. c) Oferowane maty do Judo są nieużywane i fabrycznie nowe a rokiem produkcji jest rok 2018. d) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. e) Zdobyłem/liśmy wszelkie konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia oraz sporządzenia oferty. f) Zapoznałem/liśmy się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ i przyjmuje/my te warunki bez zastrzeżeń. g) Pozostaje/my związany/i złożoną przez nas ofertą przez okres 30 dni – bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. h) Zobowiązuje/my się wykonać przedmiot zamówienie w ciągu 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. i) Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi ………… dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. UWAGA!!! Minimalny termin nie może być krótszy niż 7 dni natomiast maksymalny nie dłuższy niż 30 dni. j) Udzielam/y rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (wyrażonej w liczbie miesięcy) na okres ………………… miesięcy. Uwaga! Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji jakości wynoszące 36 miesięcy a maksymalny okres gwarancji jakości zaproponowany przez Wykonawców 60 miesięcy. k) Akceptuje/my bez zastrzeżeń warunki zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ (istotne postanowienia umowy) i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. l) Podwykonawcom zamierzam/y powierzyć wykonanie następujących części zamówienia: - wykonanie ………. (zakres powierzonej części zamówienia) ………………… (firma podwykonawcy wraz z adresem) UWAGA Jako „zakres powierzonej części zamówienia” należy podać rodzaj usługi/dostawy. m) Niniejsze zamówienie zamierzam/y realizować: - sami*. - jako podmiot zbiorowy (konsorcjum) reprezentowane następująco*: (*niepotrzebne skreślić) …………… - lider konsorcjum, ………… - członek konsorcjum, ………… - członek konsorcjum. n) Złożona oferta nie będzie / będzie * prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp …………………………………… 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu – sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, bądź też do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcja, spółki cywilne itp.) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnik konsorcjum, spółki cywilnej itp. winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Z pełnomocnictwa powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 6) Kopia dowodu wniesienia wadium. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według załącznika nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach