CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Paderewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7354334, 601 857476, , fax. 627 354 334
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o.
Paderewskiego 2-6
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 7354334, 601 857476, , fax. 627 354 334
REGON: 25045142400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska tzw. rolby - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot dostawy: 1. Maszyna nowa lub używana - nie starsza niż 1 rok ( graniczna data produkcji nie starsza niż 01.01.2017 r) 2. Silnik elektryczny min. 15 kW 3. Ładowanie akumulatorów max. 8h do pełnego stanu 4. Napęd na 4 koła 5. Pojemność zbiornika wody min. 500 l 6. Pojemność zbiornika na śnieg min. 1,5 m³ (uwaga: zbiornik podnoszony i przechylany automatycznie) 7. Wymiary rolby dopasowane do pomieszczenia, które ma wymiary: - długość: 578cm , szerokość: 340cm, wysokość: 381cm (317cm do stelaża bram) - dwie bramy wjazdowe o wymiarach: szerokość 270cm, wysokość 285cm 8. Licznik motogodzin. Uwaga W przypadku maszyny używanej powinna ona być w pełni sprawna technicznie i udokumentowane protokołem serwisowym nie starszym niż 1 m-c przed dostarczeniem maszyny. W obydwóch przypadkach tj. rolby nowej i używanej zamawiający wymaga gwarancji na min. 2 lata od odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany: - do dostarczenia w uzgodnionym terminie, rolby wraz z osprzętem i uruchomienia maszyny na obiekcie wskazanym przez Zamawiającego, - do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji oraz bieżącej konserwacji dostarczonej maszyny. Szkolenie musi być przeprowadzone w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego - do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata licząc od daty protokolarnego przekazania maszyny. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność przedmiotu umowy zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek wynikających ze zużycia części w okresie udzielonej gwarancji, - do przyjazdu serwisu w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu. Jeżeli usunięcie usterki nie będzie możliwe natychmiast, strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do skali usterki, - w przypadku gdyby naprawa maszyny wymagała okresu dłuższego niż 48 godzin Wykonawca zapewni na swój koszt maszynę zastępczą, - do świadczenia w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem bezpłatnych przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi i dokumentacja techniczną, Wykonawca przekaże pełną dokumentację techniczną, instrukcję obsługi i eksploatacji, karty gwarancyjne, książkę serwisową a także wszelkie inne dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z maszyny, zgodnie z prawem oraz jego technicznym przeznaczeniem. Wszystkie dokumenty należy przedstawić w języku polskim. Dostawa obejmuje transport na lodowisko w Parku 600-lecia w Ostrowie Wielkopolskim. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonego sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37481000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: - wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4) 2. Dokument składany po opublikowaniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP: - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą urządzenia do pielęgnacji tafli lodowej dla potrzeb Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o.o. w Krotoszynie
Dodano: 2020-10-19 - Zakup i dostawa nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) na Lodowisko im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowane przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu
Dodano: 2019-06-26