Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa maszyn, urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maszyn, urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Zadanie 1 Zakup i dostawa maszyn samojezdnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet I): Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie z napędem – 3 szt., Urządzenie szorująco - zbierające z wbudowanym systemem dozowania prowadzone ręcznie mała zwrotna – 9 szt. Zadanie 2 Zakup i dostawa urządzeń sprzątających wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pakiet II): Kompaktowe urządzenie do czyszczenia krawędzi, rogów, karniszy oraz schodów – 5 szt., Urządzenie przeznaczone do szorowania przy zastosowaniu niskiej prędkości oraz do wstępnego polerowania i nabłyszczania metodą natryskową z zastosowaniem wysokich obrotów – 2 szt., Odkurzacz do pracy na sucho – 15 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: dla Zadania 1: - Załącznik Nr 1a – Opis maszyn (OPZ) dla Zadania 1 - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy dla Zadania 2: - Załącznik Nr 1b – Opis urządzeń (OPZ) dla Zadania 2 - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39713400-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3) Wypełniony formularz cenowy, dla Zadania 1 formularz nr 2a do SIWZ i dla Zadania 2 formularz nr 2b do SIWZ, podpisany jak oferta. 4) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7) Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostęnianie zasobów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną