Przetargi.pl
Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, Szpitalna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
    Szpitalna 8
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    REGON: 050653482
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa Mammografu dla SP ZOZ w Siemiatyczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, posadowienie, instalacja oraz rozruch nowego aparatu do badań mammograficznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego w którym obecnie znajduje się aparat TK. Parametry graniczne urządzenia zawiera załącznik nr 2 do SWZ stanowiący integralną część oferty2. Zamawiający zaznacza, iż zamówienie wymienione w pkt 1 odbywać się będzie przy zachowaniu funkcjonowania obecnego apatytu TK znajdującego się w tym samym pomieszczeniu.3. Zamawiający wymaga aby obecnie funkcjonujący aparat TK znajdujący się w pomieszczeniu pozostał w trybie pracy czynnej/aktywnej umożliwiającej przeprowadzanie bieżących badań, co należy uwzględnić również przy zgłoszeniach do wymaganych instytucji (np. Sanepid) oraz w projekcie osłon stałych.4. Wykonanie/zaktualizowanie projektu osłon stałych wraz z jej uzgodnieniami w SANEPID po stronie Wykonawcy dla obydwu urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu. Zmawiający udostępnia aktualny projekt osłon stałych dla pomieszczenia w jakich posiadaniu się znajduje wniosku zawiera zał 2a dodatkowo zamawiający udostępnia Rzut I piętra5. Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace przystosowawcze instalacji Pracowni w zakresie niezbędnym do instalacji aparatu zgodnie z obecnymi wymogami prawa, umożliwiające rozruch oraz pełne i trwałe użytkowanie nowego aparatu mamograficznego . 6. Prace o których mowa w pkt powyżej powinny odbyć się przy zachowaniu pełnej funkcjonalności już znajdującego się w pomieszczeniu aparatu TK7. Wykonawca dokona korekty instalacji osłon stałych w przypadku w którym bieżąca osłona okaże się niewystarczająca.8. Wykonawca w przypadku o którym mowa w pkt 7 dokona przywrócenia pomieszczenia do stanu pierwotnego poprzez przeprowadzenie niezbędnych prac po wykonana korekty osłon.9. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona obliczeń odnośnie poprawności osłon stałych i na tej podstawie ujmie potrzebę bądź brak podstaw do wzmocnienia osłon stałych. 10. Jeżeli jest to niezbędne przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie oraz wymagane przepisami prawa, wykonawca wyznaczy strefy i udokumentuje wyniki pomiarów. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego ekranowania pomieszczeń pod oferowane urządzenie z uwzględnieniem istniejącego TK11. Dostarczenie wszelkich dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia niezbędnych do dopuszczenia aparatu do eksploatacji przez właściwy oddział SANEPID.12. Wykonawca dostarczy aparat Mammograficzny w parametrach granicznych nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1 do SWZ (Formularz ofertowo – cenowy wraz ze specyfikacją).13. Wykonawca dokona integracji urządzenia z posiadanymi przez Zamawiającego oprogramowaniem RIS - ORION; HIS OPTIMED firmy Comarch oraz PACS – VIZO.14. Wykonawca dokona integracji, umożliwiającej przeprowadzanie opisów w zakresie teleradiologii, świadczonych przez firmę zewnętrzną na rzecz Zamawiającego.15. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, pełną instalacją dotyczącą aparatu Mammografii oraz niezbędnych do funkcjonowania urządzeń, posadowieniem, integracją oraz instalacją będzie się odbywać w całości na koszt i ryzyko Wykonawcy.16. Pomieszczenie w którym ma zostać zainstalowany aparat mammografii znajduje się na I piętrze nowego skrzydła.17. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji, a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.18. Miejscem dostawy sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji urządzenia, zasad bhp, dla personelu Zamawiającego z uzyskaniem certyfikatu. 20. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i po zainstalowaniu/montażu oraz uruchomieniu gotowy do pracy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111650-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.b) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.d) Zdolność techniczna i zawodowoZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 lit od a-h ustawy PZP, a także w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przesłanki określone w art. 108 ust 1 ustawy PZPZamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie przesłanki wskazanej w art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy PZP.Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835 z późn. zm.) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) Wykonawcę, którego wymienia wykaz z Rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18.05.2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L z 2006, nr 134, str. 1 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17.03.2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L z 2014, nr 78, str. 6 z późn. zm.)albo lista, na której znalazł się on na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach z rozporządzenia nr 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na liście lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę;3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w powyższych wykazach albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 .02.2022 r., o ile został wpisany na listę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną