Woliński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3280727, 3280737 , fax. 913 280 357
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Woliński Park Narodowy
ul. Niepodległości 3
72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3280727, 3280737, fax. 913 280 357
REGON: 32116947200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolinpn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa łodzi inspekcyjno - patrolowej z silnikiem zaburtowym, kompletnym wyposażeniem i przyczepką podłodziową. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa następującego sprzętu: Łódź inspekcyjno - patrolowa o budowie typu RIB (połączenie kadłuba wykonanego z laminatu z tubą pneumatyczną), ze świadectwem klasy PRS (Polskiego Rejestru Statków) lub innego towarzystwa klasyfikacyjnego zrzeszonego w IACS (Międzynarodowym Zrzeszeniu Towarzystw Klasyfikacyjnych), z wyposażeniem oraz z silnikiem zaburtowym czterosuwowym i przyczepą podłodziową przystosowaną do transportu zamawianej łodzi. 1. Łódź będzie eksploatowana na wodzie w rejonie IV żeglugi w warunkach określonych w "Przepisach Klasyfikacji i budowy łodzi motorowych" część I: "Zasady Klasyfikacji" - PRS, przy sile wiatru do 6° w skali Beauforta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34521100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium wniesione musi być w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 w zw. z ust. 1b ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem, że: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w swoich oświadczeniach, b) Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w swoim oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia, 2) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - dokumenty, przy pomocy których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, a także dokumenty określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (w tym rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych), b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli powyższe informacje nie zostały zawarte w pisemnym zobowiązaniu podmiotów. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty opisów oraz fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, tj.: łodzi, silnika, przyczepki podłodziowej oraz wyposażenia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ: formularz oferty - wraz z opisem przedmiotu zamówienia). 4) Ponadto Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. b) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) Wykaz części zamówienia, których wykonanie pozostanie powierzone podwykonawcom wraz ze wskazaniem przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców - na druku załącznika nr 7 do SIWZ, d) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli Wykonawca korzysta z takiej formy wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną