Przetargi.pl
Zakup i dostawa licencji oprogramowań na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu

Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-819 Poznań, ul. Bolesława Prusa 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8455000 , fax. 061 8455010
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu
    ul. Bolesława Prusa 3 3
    60-819 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8455000, fax. 061 8455010
    REGON: 63053347300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa licencji oprogramowań na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowań na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu. Zamówienie obejmuje: 1) zakup i dostawę 75 sztuk licencji oprogramowania Win Rar (Producent: RarLab); Zamawiający rozumie pod tym pojęciem oprogramowanie do kompresacji plików, obsługujące formaty zip, rar, cab, arj, 7z, tar, gz, ace, jar, bz2, tworzące samorozpakowujące się archiwum, umieszczające dane naprawcze w archiwum, dzielące na woluminy, współpracujące z menu kontekstowym systemu operacyjnego Windows, z możliwością wprowadzenia hasła na archiwum oraz wyboru jakości kompresji. 2) zakup i dostawę 50 sztuk licencji oprogramowania Total Commander (Producent: Ghisler Software GmbH); Zamawiający rozumie pod tym pojęciem menedżera plików zapewniającego wsparcie dla nazw plików dłuższych niż 259 znaków (do 1022) w większości operacji na plikach, o następujących funkcjonalnościach: - zapisane hasła połączeń ftp zabezpieczone hasłem nadrzędnym szyfrowanym przy użyciu AES256, - synchronizacja katalogów: możliwa jest również synchronizacja pustych katalogów oraz możliwość kopiowania specyficznych właściwości pliku (np. czasu), - z możliwością kopiowanie plików / katalogów do wielu docelowych katalogów w jednej operacji. 3) zakup i dostawę 1 sztuki licencji oprogramowania Toad for Oracle Standard (Producent: Quest Software) do zarządzanie bazami Oracle; 4) zakup i dostawę 10 sztuki licencji oprogramowania Microsoft Office 2007 Small Business MOLP (Producent: Microsoft) - pakiet biurowy; 5) zakup i dostawę 2 sztuk oprogramowania Windows Server 2003 Standard (Producent: Microsoft) - system operacyjny; 6) zakup i dostawę 2 sztuk licencji oprogramowania Norton Ghost 14.0 (Producent: Symantec) - Backup&Recovery; 7) zakup i dostawę 2 sztuk licencji oprogramowania Norton Save & Restore 2.0 ( Producent: Symantec) do kopii zapasowych i odzyskiwanie danych; 8) zakup i dostawę 2 sztuk licencji oprogramowania SmartDraw 2010 (Producent: SmartDraw) do wizualizacji procesów oraz infrastruktury sieciowej; 9) zakup i dostawę 2 sztuk licencji oprogramowania Adobe Acrobat 9.0 PL Version Win Upgrade from Pro (v.6Pro/7Pro/8Pro) (Producent: Adobe / Macromedia); 10) zakup i dostawę 100 licencji oprogramowania CAL dla Windows Server 2008 (Producent: Microsoft). Przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych i pochodzenia oprogramowania, gdyż jest to określone specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza dostawę oprogramowań równoważnych, posiadającego taki sam wygląd interface oraz wszystkie takie same funkcjonalności jako oprogramowania wskazane przez Zamawiającego. Oprogramowania zostaną dostarczone na oryginalnych nośnikach producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (przyczyny i okoliczności wykluczenia zostały określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony uznaje się za odrzuconą (art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1) wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 oraz uzupełniająco w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) oryginał lub poświadczona przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Dokumenty, o których mowa powyżej będą podstawą do określenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt 3 składa dokumenty lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa pkt 2-3 lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 2-3, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą, - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa dokument wskazany w pkt 3 niniejszej specyfikacji, - podmioty tworzące konsorcjum składają wspólnie dokument wskazany w pkt 1, 2 niniejszej specyfikacji, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl oraz www.mpu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach