Przetargi.pl
Zakup i dostawa leków oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Dom Pomocy Społecznej "Senior" ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 718 116, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Senior"
    Parkowa 14
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 825 718 116, , fax. -
    REGON: 10892260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senior.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa leków oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków oraz materiałów opatrunkowych, zgodnie do załącznikiem nr 1 (ofertą przetargową). Produkty farmaceutyczne winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski określone w ustawie z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na preparaty w innych opakowaniach jednostkowych. 3.3 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 3.4 Oznakowanie dostarczonych preparatów (ulotki informacyjne, etykiety - oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 3.5 W okresie trwania umowy Wykonawca może zaproponować lek zastępczy, w przypadku braku zamawianego preparatu wymienionego w załączniku nr 1 (ofercie przetargowej), z zastrzeżeniem, że lek zastępczy jest rozwiązaniem opcjonalnym i ma na celu zapewnienie Zamawiającemu ciągłości dostaw leków niezbędnych do leczenia mieszkańców, a Wykonawcy osiągnięcie spodziewanego zysku z tytułu realizacji umowy, także w przypadku wycofania danego preparatu z rynku lub wstrzymania jego produkcji. W wyniku zaistniałej sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zaoferuje lek zamienny po cenie rynkowej. Jeżeli zaoferowana cena preparatu zastępczego przewyższa cenę leku ofertowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu leku zastępczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) Oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu", z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1 - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach