Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Ceramiczna 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5623247, 5623254 , fax. 082 5623247
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
ul. Ceramiczna 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5623247, 5623254, fax. 082 5623247
REGON: 11019690800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lubli.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa leków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki Szpitalnej przez okres 10 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 10 pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 2.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 06 września Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2008r. Nr 45, poz. 271 z późn.zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty 3.Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zmawiający wymaga dołączenia do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 [wg załączonego druku - zał. nr 3]; oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.. 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy [wg załączonego druku - zał. nr 3]; 3.Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: a)Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, b)Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą, c)Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi (jeżeli w załączniku nr 2 do niniejszego postępowania występują). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust..4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. Dokumenty, o których mowa w powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywne dostawy leków
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Dodano: 2016-06-06 - ZP/L/12/2015
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa różnych produktów leczniczych: do terapii serca, układu nerwowego, środków przeciw bólowych, nadciśnieniu i leczenia układu oddechowego, preparatu antyhistaminowego, produktu do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego, dodatków mineralnych, środku moczopędnego preparatu używanego przy cukrzycy w podziale na 19 części. Sprawa znak: ZP.3520/19/15
Dodano: 2015-06-02 - ZP/L/15/2014
Dodano: 2014-12-23 - DOSTAWĘ PRODUKTÓW LECZNICZYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ /31/ 14
Dodano: 2014-09-18 - Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ w Łęcznej; znak sprawy SP ZOZ-DZ/22/14
Dodano: 2014-06-12 - NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW LECZNICZYCH DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ /7/ 14
Dodano: 2014-02-13 - Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych. SPZOZ.V.ZP-3520/1/2014
Dodano: 2014-01-13 - ZP/L/19/2013
Dodano: 2013-12-19