Przetargi.pl
"Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego"

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przemet.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wg specyfikacji: Pojazd: 1. Samochód fabrycznie nowy. 2.Rok produkcji 2019. 3.Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg. 4.Kolor nadwozia: czerwony. 5.Tylne koła podwójne. 6.Napęd na tylną oś. Zamawiający dopuszcza napęd 4x4 7.Blokada mechanizmu różnicowego. 8.Kabina przystosowana do przewozu 5 osób 9. Systemy bezpieczeństwa: ABS, ESP, TC, EBA, poduszki powietrzne przód. 10. Elektrycznie podnoszone szyby przednie.11. Pojedyncze siedzenia przednie.12. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. Zamawiający dopuszcza zintegrowane lusterka z kierunkowskazami. 13. Komputer pokładowy w języku polskim.14. Klimatyzacja.15. Tempomat. Silnik: 1.Silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę emisji spalin min. EURO6 2.Pojemność silnika min. 2100 do max. 2399 cm3 3.Moc silnika min. 150 KM do max. 170 KM. Oznakowanie: 1.Belka świetlna LED z napisem „STRAŻ” 2.Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych min. 100W. 3.Lampa błyskowa LED koloru niebieskiego montowana na tyle pojazdu. 4.Lampy błyskowe LED koloru niebieskiego montowane w zderzaku lub lusterkach przednich pojazdu. 5.Pojazd oklejony po bokach, z tyłu i na dachu numerem operacyjnym. Zabudowa: 1.Zabudowa aluminiowa szkieletowa z ramą pośrednia przykręcaną do ramy. 2.Oświetlenie przedziału sprzętowego LED barwy zimnej białej. 3.Poszycie wykonane z blach ze stopu aluminium lakierowane obustronnie. 4.Dach pojazdu wykonany w formie podestu roboczego przeciwpoślizgowego. 5.Długość zabudowy pojazdu od min. 2800 mm do max. 3000 mm. 6.Szerokość zabudowy pojazdu min. 2100 do max. 2300 mm. 7.Rolety boczne 2 x po jednej stornie pojazdu. 8.Roleta na tyle pojazdu. 9.Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodoodpornymi i pyłoodpornymi, wykonane z materiałów odpornych na korozję i działanie czynników atmosferycznych zamykane na klucz. 10. Blokada przed samoczynnym otwieraniem się skrytek sprzętowych. 11. Oświetlenie pola pracy wokół pojazdu, zapewniające dobrą widoczność działań ratowniczych w trudnych warunkach atmosferycznych. Wyposażenie: 1.Kamera cofania wraz z wyświetlaczem. 2.Oświetlenie ostrzegawcze typu „fala” nad tylnym schowkiem. 3.Motopompa o mocy min. 55KM do 60KM. 4.Wyciągarka elektryczna z homologacją o uciągu min. 5200 kg do max. 5500 kg 5.Maszt oświetleniowy LED na dachu pojazdu, sterowany pilotem ujęty w świadectwie CNBOP. 6.Radio samochodowe. 7.Radiotelefon min. 2 szt. 8.Instalacja pod radiotelefon wraz z anteną. Dodatkowe: 1.Świadectwo dopuszczenia pojazdu wystawione przez CNBOP. 2.Aktualne pozwolenie od dystrybutora marki na wykonywanie zabudów pożarniczych na podwoziu. 3.Karta gwarancyjna zawierająca warunki gwarancji w języku polskim. 4.Gwarancja na samochód max. 2 lata bez limitu kilometrów. 5.Gwarancja na sprzęt specjalistyczny zgodna z warunkami producenta sprzętu. 6.Instrukcja obsługi. 7.Wszystkie potrzebne do rejestracji pojazdu dokumenty. 8.Przeprowadzenie szkolenia z obsługi sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; e)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U.2017.570t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach